  • 1. Data: 2003-02-10 12:13:33
    Temat: konto dla małej firmy
    Od: "Hubert" <h...@c...pl>

    Witam

    Przewertowałem archiwum , ale nic konkretnego nie znalazłem.
    Szukam konta dla firmy z jak najmniejszymi opłatami i możliwością przelewów
    zagranicznych.
    Najbardziej pasowałoby mi coś takiego jak mBiznes , ale tam nie ma przelewów
    zagranicznych.
    Narazie skłaniam się ku Multi , ale może jest lepszego ?

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2003-02-11 14:13:17
    Temat: Re: konto dla małej firmy
    Od: "vai" <n...@u...pl>

    Użytkownik "Hubert" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przelewów
    > zagranicznych.
    > Narazie skłaniam się ku Multi , ale może jest lepszego ?

    ... zdecydowanie polecam nordea bank polska sa
    ... moja firma osiagnela u nich szczyt zadowolenia (sp. z o. o.)
    ... zpod. vai

  • 3. Data: 2003-02-11 14:44:34
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > ... zdecydowanie polecam nordea bank polska sa
    > ... moja firma osiagnela u nich szczyt zadowolenia (sp. z o. o.)
    > ... zpod. vai

    Hmm, czy dobrze pamiętam że to w Nordei klient dostawał indywidualną
    opiekunkę? To rzuca trochę światła na ten szczyt...

    PS Przepraszam, NMSP