  • 1. Data: 2003-02-10 11:01:14
    Temat: Pakiet bezpieczenstwa dla kart w BPH
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Nowy doskonaly sposob na wyciagniecie kasy
    od klienta - do karty visa electron dodano pakiet bezpieczenstwa z ktorego
    NIE MOZNA ZREZYGNOWAC
    a ktory nie jest platny jesli wykona sie miesiecznie
    przynajmnie 2 (a od kwietnia 4) transakcje bezgotowkowe.

    Jak sie chce miec karte tylko do wyplaty z bankomatu to .... trzeba placic.

    Jak ja kocham ten bank !!!!

    (jesli o tym bylo wczesniej to sorry ale troszke sie zbulwersowalem
    zrezygnowalem z pisemnych wyciagow w tym banku wiec o wprowadzonej
    "dogodnosci" dowiedzielem sie z wyciagu bo nie wyslano do mnie
    zadnej informacji o tym, ani zadnego nowego regulaminu)

    PiotR

  • 2. Data: 2003-02-10 11:14:46
    Temat: Re: Pakiet bezpieczenstwa dla kart w BPH
    Od: "Gello" <g...@g...pl>

    I stala sie jasnosc...
    bo oto PiotR <p...@p...com> oznajmil(a):
    > Nowy doskonaly sposob na wyciagniecie kasy
    > od klienta - do karty visa electron dodano pakiet
    bezpieczenstwa z
    > ktorego NIE MOZNA ZREZYGNOWAC
    było, było... na przełomi października i listopada się zaczęło...
    bo rozsyłali do ludzi z miesięcznym opóźnieniem w stosunku do
    daty wprowadzenia...
    Jeżeli masz kredytówkę BPHPBK, to pamiętaj że tranzakcje z niej
    też liczą się do tych "wymaganych" dla elektrona...
    G.

  • 3. Data: 2003-02-10 11:40:30
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@.WYTNIJ_TO.dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > "dogodnosci" dowiedzielem sie z wyciagu bo nie wyslano do mnie
    > zadnej informacji o tym, ani zadnego nowego regulaminu)

    Totalne zdzierstwo, wlasnie chce wejsc na konto czy mnie tez sciagneli ale
    znow bph ma problemy ze stroną......
    Mam płacić 2 zł za coś czego nie używam? Może ktoś mądry wymyśli jakiś
    sposób na to? ( a jak nie to trzeba sie przeniesc do innego banku)

    pozdr
    Krzysiek

  • 4. Data: 2003-02-10 12:03:33
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > "dogodnosci" dowiedzielem sie z wyciagu bo nie wyslano do mnie
    > zadnej informacji o tym, ani zadnego nowego regulaminu)

    Mozna prosic o linka do tego info...
    Czy jak mam rowniez VC bphu to moge zrezygnowac z VE? Tzn czy oplaca sie
    wyciagac kase z bankomatu przy uzyciu VC?

    Pozdrawiam

    Baton

  • 5. Data: 2003-02-10 12:31:31
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Mozna prosic o linka do tego info...
    > Czy jak mam rowniez VC bphu to moge zrezygnowac z VE? Tzn czy oplaca sie
    > wyciagac kase z bankomatu przy uzyciu VC?

    o ile wiem to wyplata VC nie tylko tego banku jest rozliczana "zewnetrznie"
    wiec prowizja sie jak najbardziej za wyplate gotowki nalezy
    :(

  • 6. Data: 2003-02-10 12:35:24
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    > Mozna prosic o linka do tego info...

    dzwonilem na infolinie by tam sie zapytac

  • 7. Data: 2003-02-10 16:01:56
    Od: w100 <"(jak chcesz napisac to usun to z adresu)w100"@box43.pl>

    Gello wrote:

> [...]
    > Jeżeli masz kredytówkę BPHPBK, to pamiętaj że tranzakcje z niej
    > też liczš się do tych "wymaganych" dla elektrona...

    To typowe w tym banku - np. zmiany ktore wchodze w zycie z pocztkiem
    listopada na ogol dostaje sie z wyciagiem z grudzien ... taki maly
    szwinde - ponoc antydatowanie jest nielegalne...