  • 1. Data: 2003-02-10 11:03:05
    Temat: Inteligo oszukuje?
    Od: "$wierszczu" <p...@a...net.pl>

    Mam nastepujacy problem. Jakis miesiac temu zalozylem konto w promocji "dla
    przyjacioj" w Inteligo.
    Odsetki regulaminowe (1pln:) wplynely juz 14 stycznia, a poniewaz maja 2 tyg
    na wplate tych 50pln
    odedzwalem sie do nich z pretensjami dopiero dzisiaj, a tam sympatyczna(?)
    konsultantka twierdz
    ze zakladalem konto z WWW bez wykorzystania odpowiedniego linku od
    "przyjaciela" i promocja mnie
    nie obejmuje. Osobiscie jestem pewny w 90% ze korzystalem z linku ktory
    przyslal mi kumpel ale
    nie prowadze archiwizacji poczty wiec dowodow nie mam i pozostaje mi tylko
    wierzyc im na slowo.
    Prosze o rade czy spotkaliscie sie z czyms takim.

    Tomek
    P.S. reklamacja zostala przyjeta przez konsultanta ale nie jestem w stanie
    nic udowodnic.

  • 2. Data: 2003-02-10 11:12:45
    Temat: Re: Inteligo oszukuje?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b280vk$lf$1@atlantis.news.tpi.pl, $wierszczu <p...@a...net.pl>:

> [...]
    > tylko wierzyc im na slowo.
    > Prosze o rade czy spotkaliscie sie z czyms takim.

    Raczej Inteligo rzetelnie przyznawało te premie.
    Sprawdzcie, czy kolega nie przyslal Ci wowczas starego linka, z poprzedniej
    promocji (krag przyjaciol), bo po przejeciu przez PKO BP stare linki sie
    zdezaktualizowaly.

    --
    Robert