  • 1. Data: 2003-02-10 12:41:25
    Temat: LGnet a bezpieczenstwo
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    nie wydaje sie Wam, ze LGnet jest malo zabezpieczone (tylko jedno haslo,
    brak listy hasel albo tokena)? Czy Waszym zdaniem to wystarczajace
    zabezpieczenie?

    Pozdrawiam

    jack

    ---

  • 2. Data: 2003-02-10 12:42:34
    Temat: Re: LGnet a bezpieczenstwo
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Użytkownik "jack" <j...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > nie wydaje sie Wam, ze LGnet jest malo zabezpieczone (tylko jedno haslo,
    > brak listy hasel albo tokena)? Czy Waszym zdaniem to wystarczajace
    > zabezpieczenie?

    praktyka dowodzi ze tak. Poki co nikt sie jeszcze tam nie wlamal i nie
    skradl pieniedzy. Wiec zabezpieczenia sa wystarczajace.

    D.

  • 3. Data: 2003-02-10 12:51:11
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b286la$s10$1@atlantis.news.tpi.pl, jack
    <j...@p...neostrada.pl>:
    > Witam,
    >
    > nie wydaje sie Wam, ze LGnet jest malo zabezpieczone (tylko jedno
    > haslo, brak listy hasel albo tokena)? Czy Waszym zdaniem to
    > wystarczajace zabezpieczenie?

    Jest jeszcze drugie haslo - nie masz?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-10 15:16:51
    Od: "KoZA" <s...@i...pl>

    > nie wydaje sie Wam, ze LGnet jest malo zabezpieczone (tylko jedno haslo,
    > brak listy hasel albo tokena)? Czy Waszym zdaniem to wystarczajace
    > zabezpieczenie?

    gdyby ktos ci ukradl haslo to pewnie by i ukradl liste hasel lub
    tokena.... w sumie to nawet nie wiem czy to nie latwiejsze bo to przedmioty
    czysto fizyczne, a haslo mam gdzies w glowie.

    koza

  • 5. Data: 2003-02-10 16:24:13
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "KoZA" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    przedmioty
    > czysto fizyczne, a haslo mam gdzies w glowie.

    chodzilo mi o to, ze w innych bankach oprocz hasla mam inne zabezpieczenia
    np. w mbanku aby dokonac przelewu trzeba go potwierdzic haslem z listy, w
    Inteligo rowniez, w Lukasie zeby wejsc trzeba wpisac haslo i dodatkowo
    uwierzytelnic sie tokenem. A w LG net wystarczy tylko jedno haslo aby wejsc
    i hulac. Nie mam wystarczajacych wiadomosci na temat mozliwosci
    przechwycenia tego hasla i stad moj niepokoj. To po prostu jedyny bank ktory
    znam, a ktory nie ma dodatkowych zabezpieczen i to mnie dziwi.

    Pozdro

    Jack

    ---

  • 6. Data: 2003-02-10 16:25:28
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:b286la$s10$1@atlantis.news.tpi.pl, >
    > Jest jeszcze drugie haslo - nie masz?

    Nie mam, a Ty masz?

    pozdro Jack

    ---

  • 7. Data: 2003-02-10 16:45:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b28jpb$atu$1@atlantis.news.tpi.pl, jack
    <j...@p...neostrada.pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie mam, a Ty masz?

    No oczywiscie. A probowales wykonac jakis przelew?
    No to sprobuj i sie przekonasz, ze login i jedno haslo NIE wystarczy.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-02-10 16:46:51
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b28jn1$aad$1@atlantis.news.tpi.pl, jack
    <j...@p...neostrada.pl>:

    > A w LG net
    > wystarczy tylko jedno haslo aby wejsc i hulac.

    Hulac - czyli? Zmienic jezyk na angielski i pokasowac kontrahentow - tyle
    mozna zrobic bez znajomosci hasla akceptacji transakcji.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-02-10 17:41:43
    Od: w...@p...onet.pl

    A w LG net wystarczy tylko jedno haslo aby wejsc
    > i hulac. Nie mam wystarczajacych wiadomosci na temat mozliwosci
    > przechwycenia tego hasla i stad moj niepokoj.

    zawsze najwiecej do powiedzenia maja ci co wiedza najmniej

    w LGnecie sa dwa hasla

  • 10. Data: 2003-02-10 19:18:02
    Od: "zbyszko janke" <j...@p...fm>

    "jack"
> [...]
    ktory
    > znam, a ktory nie ma dodatkowych zabezpieczen i to mnie dziwi.

    witam
    sprawdz, wejdz na www, doczytaj. jedno haslo nie gwarantuje pelnej hulanki.
    zreszta moge Ci podac swoje, na koncie mam duzo, ciekawe co zrobisz... ;)))
    pozdrawiam
    zbyszko janke