  • 1. Data: 2002-05-13 13:48:42
    Temat: LG urzadza promocje...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    kont w nowej placowce.

    " LG Petro Bank uruchomił czwartą placówkę operacyjną w Łodzi.
    Mieści się ona przy ulicy Piotrkowskiej 6 i będzie obsługiwać zarówno
    klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Łącznie z najmłodszą,
    łódzką placówką LG Petro ma już 30 oddziałów w całej Polsce. Bank prowadzi
    także 17 biur sprzedaży kredytów hipotecznych LG Habitat.

    Otwarciu nowej placówki towarzyszy promocja lokat terminowych,
    konta osobistego oraz rachunków bieżących. Obejmie ona klientów, którzy
    otworzą rachunki do końca sierpnia 2002 roku.

    Klienci indywidualni przez 3 miesiące od dnia założenia LG Konta
    będą zwolnieni z opłat za jego prowadzenie, przelewy, zlecenia stałe i
    polecenia zapłaty. Klienci instytucjonalni natomiast, przez 3 miesiące od
    dnia otwarcia konta nie będą płacić za prowadzenie rachunku, przelewy i
    zlecenia stałe oraz zwolnieni będą z opłaty instalacyjnej i abonamentowej za
    korzystanie z systemu LG Home Banking.

    Data: 2002-05-13 13:01:32 Maciej Kossowski"

    Za Expander.pl

  • 2. Data: 2002-05-13 15:48:18
    Temat: Re: LG urzadza promocje...
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Czy LG jest na minusie? Czemu kupują ją skandynawowie z NORDEA? Nic już nie
    rozumiem. Otwierają kolejną placówkę i sprzedają się? A co z netkontem? Czy
    będzie istniało w takiej formie jak dotychczas?

  • 3. Data: 2002-05-13 17:08:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > kont w nowej placowce.
    >
    > " LG Petro Bank

    [ciach]

    Minik - poza pisaniem czytaj tez co sie dzeje na grupie ;-) bylo juz to info
    ;-P

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-05-13 17:15:37
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Minik - poza pisaniem czytaj tez co sie dzeje na grupie ;-) bylo juz to
    info
    > ;-P

    Spoko =)
    BTW, co dwa newsy to nie jeden =)

  • 5. Data: 2002-05-15 09:34:30
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 13 May 2002 19:15:37 +0200, "minik" <m...@m...net> wrote:

    >Spoko =)
    >BTW, co dwa newsy to nie jeden =)

    K*.*. Jestem tolerancyjny ale zaczynasz przeginac. Na prawde
    koniecznie chcesz zapracowac na plonka ?! :-(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-05-15 16:05:33
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > K*.*. Jestem tolerancyjny ale zaczynasz przeginac. Na prawde
    > koniecznie chcesz zapracowac na plonka ?! :-(

    Mow mi tak jeszcze =)