  • 1. Data: 2002-05-13 13:43:29
    Temat: konto firmowe
    Od: "and" <b...@i...pl>

    witam,

    chce zalozyc konto firmowe w ebanku i z postow wnioskuje ze jednym z
    popularniejszych jest oferta multibanku.
    czy jest jakas sensowna alternatywa dla w/w oferty?
    odnioslem wrazenie ze oferta firmowa multibanku jest bardziej popularna (na
    grupie) niz np. o wiele tansza a rownie wygodna oferta mbanku, dlaczego?

    pozdrawiam

    andrzej

  • 2. Data: 2002-05-14 18:24:49
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 13 May 2002 15:43:29 +0200), "and"
    <b...@i...pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >grupie) niz np. o wiele tansza a rownie wygodna oferta mbanku, dlaczego?

    Dlatego, że mBank firmowy powstał później, a w zasadzie niedawno i
    system jeszcze ma kilka wad (ZUS przez telefon do czerwca, niewygodne,
    aczkolwiem możliwe generowanie wyciągów z WWW). Dodatkowo znajdują się
    tutaj osobnicy przeciwni mBankowi w imię ideologii. Ja mam konto
    osobiste w mBanku września, a wczoraj uruchomiono mi konto firmowe i
    polecam mBank... Nawet przy zamówieniu płatnych wyciągów jest to jedno
    z najtańszych rozwiązań, dużo tańsze niż Inteligo, czego niektórzy nie
    chcą zauważyć czepiając się faktu braku wyciągów generowanych w łatwy
    sposób z WWW ...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)