  • 1. Data: 2002-05-13 13:42:57
    Temat: A co na to Inteligo
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Odpowiedz Inteligo po wytkaniu im braku forum czy innego sposobu komunikacji
    banku z klientem:

  • 2. Data: 2002-05-13 16:42:26
    Temat: Re: A co na to Inteligo
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:abog17$6aq$1@news.onet.pl...
> [...]
    ).
    [ciach]

    Dlaczego jeszcze nigdy nie doczekałem się odpowiedzi na listy tam wysyłane?
    Poza tym na hydeparku działa nieoficjalna grupa klientów Inteligo. Trochę
    mało tam jednak postów. Nazywa się inteligo_unofficial czy jakoś tak.

  • 3. Data: 2002-05-13 18:26:55
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > Poza tym na hydeparku działa nieoficjalna grupa klientów Inteligo. Trochę
    > mało tam jednak postów. Nazywa się inteligo_unofficial czy jakoś tak.

    Malo? Chyba 0 =)

  • 4. Data: 2002-05-13 19:36:15
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    "minik" <m...@m...net> wrote in message news:abp0hk$5pt$1@news.onet.pl...
    > Malo? Chyba 0 =)

    No aż tak źle to nie jest. Coś koło 15 - 20 było ostatnio ;-).