  • 11. Data: 2002-03-01 13:38:24
    Temat: Re: LG jest dziwne
    Od: <o...@e...com>

    > A ja ze wzgledu na karte wypukla przeszedlem do LG... cos za cos... ;-)

    No tak, ale w związku z tym masz konto standard, a nie LGnet. W LGnet jest
    tylko maestro.

    Podpięcie tej charge'owej MC do netKonta to druga rzecz jaka by mogliby
    poprawić :^)

    Miłego dnia
    Tomek

  • 12. Data: 2002-03-01 23:50:01
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Tomasz Staszewski wrote:

    > W mBanku jak mi ktoś przechwyci hasła z klawiatury to co najwyżej
    > zapłaci mi za kilka lat naprzód za prąd, gaz i telefon; w LG ma nieco
    > szersze możliwości.

    To juz kwestia bezpieczenstwa Twojego systemu a nie systemu banku,
    jesli zalezy Ci na maksymalnym zmniejszeniu ryzyka to proponuje
    odpowiednio skonfigurowany osobny system operacyjny do polaczen z
    bankiem,
    z tego co wiem to chyba da sie to zrobic na nosniku read only.

  • 13. Data: 2002-03-02 04:15:18
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > To juz kwestia bezpieczenstwa Twojego systemu a nie systemu banku,

    Cały problem w tym że eBanku nie zawsze kotrzysta się ze "swojego systemu"

    Dodatkowo przeanalizuj
    np. sposób odblokowania kanału., zastrzegania karty itp.

    BAH

  • 14. Data: 2002-03-04 08:58:48
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > tylko maestro.
    >
    > Podpięcie tej charge'owej MC do netKonta to druga rzecz jaka by mogliby

    Zgadza sie, ale... rowniez z internetu mozna podejzec stan srodkow, historie
    konta Standard oraz... z menu widac, ze rowniez transakcje dla karty.
    Wlasnie... czy karta do Netkonta jest online'owa czy offline'owa?

    Z pozdrowieniami

    Maciek - IGI

    P.S. I jeszcze jakis debecik/overdraft do Netkonta... No ale jak przynaja MC,
    to moze nie bedzie trzeba...