  • 1. Data: 2002-02-27 16:53:34
    Temat: Jak wyciagnac z banku 9 zl bez prowizji?
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Mamy te wszystkie mbanki, inteliga, lgnety, lukasy itd.... To w jaki sposob
    mozna wyciagnac 9 zlotych ze swojego konta? Chce skorzystac z automatu, gdzie
    przyjmowane sa monety. Skad wziasc monete? Nie chce wyciagac 50 zlotych i potem
    to rozmienic. Chce dokladnie 9 zlotych lub mniej. Gdzie moge dostac moje grosze
    bez prowizji?

    mBank - brak mozliwosci (Euronet daje min. 50)
    inteligo - tak jak wyzej, zabieraja 1.99
    BZ WBK - w kasie zabieraja 1.00
    Lukas ekonto - w kasie zabieraja 2.00

    Czy tylko w LGnet jest za darmo?

  • 2. Data: 2002-02-27 17:03:04
    Temat: Re: Jak wyciagnac z banku 9 zl bez prowizji?
    Od: "gege" <g...@p...onet.pl>

    > BZ WBK - w kasie zabieraja 1.00

    nie ma problemu. wybierasz 10 zl ,pobierają 1zl prowizji. w kieszeni zostaje
    9zl. proste.

  • 3. Data: 2002-02-27 17:17:14
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

> [...]
    > bez prowizji?
    >
    > mBank - brak mozliwosci (Euronet daje min. 50)
    > inteligo - tak jak wyzej, zabieraja 1.99

    Przelewasz na rachunek bieżący w Pekao i wybierasz za darmo.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-27 17:30:59
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > to rozmienic. Chce dokladnie 9 zlotych lub mniej. Gdzie moge dostac moje grosze
    > bez prowizji?

    W Pekao S.A.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 5. Data: 2002-02-27 17:33:13
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gege" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie ma problemu. wybierasz 10 zl ,pobierają 1zl prowizji. w kieszeni
    zostaje
    > 9zl. proste.

  • 6. Data: 2002-02-28 10:50:21
    Od: "Adam" <g...@o...pl>

    Pekao .S.A - mozna wziasc 10zl, min , bez prowizji

    g...@o...pl

  • 7. Data: 2002-03-02 17:58:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Pekao .S.A - mozna wziasc 10zl, min , bez prowizji

    Wlasnie jak ktos nie ma konta to z VC (bez prowizji).