  • Data: 2002-08-23 18:32:10
    Temat: Re: LG Petro - Net Konto
    Od: "Juulius" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jak to wyglada w praktyce z tym Lg kombo?
    Wg ulotki moje nadwyzki pieniezne po 1000 zl i wielokrotnosc maja byc
    automatycznie przenoszone z lgnet na lg kombo, a ja moge je wyplacac w
    pakietach po wielokrotnosc 500zl .
    Jak to bedzie wygladac gdy bede chcial wyplacic z bankomatu za granica
    (przeciez nie da sie wyliczyc takiej okraglej sumy) ?
    Czy musze skladac jakies zlecenia by mi przelali z kombo na zwyklego rora?
    A nie da sie tak zrobic, zeby mi nie lokowali nadwyzek na kombo?

    A moze cala sprawa jest mniej skomplikowana niz mi sie wydaje...