  • Data: 2002-08-23 09:10:26
    Temat: Re: LG Petro - Net Konto
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 22 Aug 2002 20:05:51 +0000 (UTC)), "PS"
    <P...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Całkiem niezłe chociaż nieczytelna historia rachunku (przez kombinacje z
    >netkombo)

    Historia jest taka, jakoby jej wogóle nie było, bo na spisie nie ma
    ani kontrahenta ani tytułu operacji, więc jak szukałem wpłaty za
    telefon, to musiałem wchodzić do każdej pozycji! Bez sensu!

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)