  • 11. Data: 2022-09-06 08:03:03
    Temat: Re: Kursy w kantorach bankowych.
    Od: Szymon <...@w...pl>

    > A ja znam, sam miałem - w aion.

    Nie traktuję Aion jako banku równemu Aliorowi, mBankowi itp.

  • 12. Data: 2022-09-06 08:31:27
    Od: cef <c...@i...pl>

    jak zadeklaruję wymianę min. 30k PLN.

    walucie żeby poznać kurs (to tak samo jak w mBąku).

    > Niby ładnie. Ale citek i tak lepszy ;P
    > A poza tym niby bez mailowania, ale nie bez innych zasług.
    > Ja o 21:38 miałem 4,7384/4,021 - czyli gorzej niż standard w IKA.

    Podniecacie się jakimiś groszowymi różnicami na spreadzie,
    jak byście dziennie po 100 tys wymieniali tam i nazad.

  • 13. Data: 2022-09-06 08:38:49
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Nie wymieniałem, ale mogę sobie ustawić podgląd kursu pary EUR/USD, a jak kliknę
    "kup EUR"
    > lub "sprzedaj EUR" to mam w konto źródłowe i docelowe rachunki w EUR oraz w USD i
    podany kurs pary EUR/USD.

    muszę przetestować czy lepiej wypadną niż np. cinkciarz, który jest dla
    mnie bardzo wygodny, bo mogę robić przelewy wewn. w walucie (bez
    kosztów), Citi niestety nie obsługują

    > Fajne, oczywiście jak ktoś ma w miarę blisko ich bankomat.
    > Fajne jest też te, że waluta wpłacona jest na koncie natychmiast i zaraz można
    sobie wypłacić - przydało się
    > jak się okazało, że wypłacił mi dolary z 1990 ;)
    > Ciekawe, czy wypłacają też CHF i GBP - póki co testowałem tylko EUR i USD.
    > I jakie nominały - USD wypłaca setkami, euro po 50.
    > A po funty żona ostatnio musiała iść dwa razy do aliora, takie tam braki kadrowe,
    że możesz sobie czekać w kolejce np. godzinę, a potem dopiero - a nie od razu -
    przyjdzie ktoś i powiadomi, że już więcej osób kasa dziś nie obsłuży, bo jest 15:30 i
    kasa się zamyka (choć na stronie napisane, że czynna do 16:30).

    tak, USD tylko setki, raz dostałem starszy banknot a ostatnio nowiutkie
    z najnowszej serii

    co prawda wszystkie są tak samo ważne, ale ostatnio za granicą chcieli
    tylko te nowe

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 14. Data: 2022-09-06 08:43:30
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    "kup EUR"
    > lub "sprzedaj EUR" to mam w konto źródłowe i docelowe rachunki w EUR oraz w USD i

    no i widzę, że rachunki w USD, GBP, CHF są prowadzone w Citi bezpłatnie,
    ale w EUR bez opłat jedynie do 10k EUR, powyżej to już min. 18 zł
    miesięcznie...

  • 15. Data: 2022-09-06 08:57:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 września 2022 o 08:43:33 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > no i widzę, że rachunki w USD, GBP, CHF są prowadzone w Citi bezpłatnie,
    > ale w EUR bez opłat jedynie do 10k EUR, powyżej to już min. 18 zł
    > miesięcznie...

    Z EUR tak jest, ale opłata jest przy przekroczeniu "salda średniomiesięcznego", a nie
    jednorazowy wyskok.
    Do tego te salda "dzienne" są chyba zapisywane jako takie ze środka nocy.
    Przelewy w euro są wszędzie darmowe, możesz trzymać gdziekolwiek (ew. uwaga na N26,
    tam powyżej 50k euro mogą być opłaty), przelew dochodzi następnego dnia.
    Poza tym chyba to zlikwidują, OIDP EBC już nie ma ujemnej stopy depozytowej, a zaraz
    znów podniosą.

  • 16. Data: 2022-09-06 08:58:43
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 września 2022 o 08:32:03 UTC+2 cef napisał(a):

    jak zadeklaruję wymianę min. 30k PLN.

    walucie żeby poznać kurs (to tak samo jak w mBąku).

    > Podniecacie się jakimiś groszowymi różnicami na spreadzie,
    > jak byście dziennie po 100 tys wymieniali tam i nazad.

    Dałeś już 100zł bolusiowi pod żabką?

  • 17. Data: 2022-09-06 09:07:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 5 września 2022 o 22:53:28 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2022-09-05, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
    >
    > [...]
    > Nie zarabiają, ale fakt, mam taryfy intensive.

    Pewnie trochę zarabiają.
    Ja mam (albo jeszcze niedawno miałem) status "VIP", jeszcze z dawnych czasów
    trzymania kasy na mieszkanie - w sumie nie było o to trudno, a z drugiej strony póki
    co czegoś przebijającego dawny kwiatkowy "klik", czyli platynę z limitem 200k, nie
    miałem, a nawet niczego zbliżonego (drugie miejsce to citek z platyną 60k na
    oświadczenie - i jeszcze z prezentem ;)
    Więc kursy dali prawie najlepsze.
    Choć ten status ważniejszy jest w tym, że odbierają telefony takie lepsze,
    selekcjonowane mLinki i daje się załatwić cuda, nawet wyłączenie mitycznej "4. zgody
    marketingowej" - trwało to tydzień ale się udało, widać to nawet w ST.

    mBąk to gra komputerowa.
    Różnica jest taka że w w czasach kwiatka miało to .
    W czasach pasaka nie ma żadnych, zostały same wady.

    > Babcie nie mają konta w mBanku.

    Zdziwiłbyś się ;>

  • 18. Data: 2022-09-06 09:09:26
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 września 2022 o 08:03:49 UTC+2 Szymon napisał(a):
    > Nie traktuję Aion jako banku równemu Aliorowi, mBankowi itp.

    Dla mnie też jest od nich lepszy ;>
    A poważnie też pewnie bym się bał robić tam trading, ale go nie robię.
    A do pojedynczej wymiany stówka piechotą nie chodzi.

  • 19. Data: 2022-09-06 09:18:58
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    "kup EUR"
    > lub "sprzedaj EUR" to mam w konto źródłowe i docelowe rachunki w EUR oraz w USD i

    i eksperyment zrobiony
    za 100 USD w Citi dostałem 100,08 EUR
    w tym samym momencie kurs w Cinkciarzu to 100,01 EUR

    różnica niewielka, no chyba że ktoś jakieś poważne kwoty chce przelewać

  • 20. Data: 2022-09-06 09:53:14
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-09-06, cef <c...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Podniecacie się jakimiś groszowymi różnicami na spreadzie,
    > jak byście dziennie po 100 tys wymieniali tam i nazad.

    Kursy mnie nie ruszają, ale wkurza, że Dawid robi z mBanku najgorszy
    bank świata tutaj. Nie uważam by sobie zasłużyli. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com