    From: <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kupuje mieszkanie - w czym proponujecie kredyt?
    Date: 19 Apr 2002 13:04:03 +0200

    > Dlaczego ?
    > Osobiście uważam, że mają jedną z ciekawszych ofert na rynku.
    >
    > Pozdrawiam, Filo.

    Jak popatrzysz na oprocentowanie to owszem, chociaż Millenium ma teraz 4,83 dla
    CHF (nie jak tu ktoś podał 3,83%!!). Ale załatwić cokolwiek w KB to prawdziwa
    sztuka. Ja osobiście skupiłem się na 2 bankach: Millenium i KB i różnica w
    procedurze składania wniosku, dokumentach wymaganych i obsłudze klienta jest
    ogromna. Coraz częściej KB przekonuje mnie, ze ich stragegia polega na
    zniechęceniu mnie do kredytu. KB wymaga od Developera (oczywiście załatwić
    musisz je sam) przedłożenia praktycznie wszystkich dokumentów jakie Developer
    może kiedykolwiek posiadać. Niektórych naprawdę nie łatwo załatwić, a czas
    ucieka. Wspomnę tylko, że do KB przedstawiłem zaświadczenie o dochodach za 3
    ost. miesiące + PIT za zeszły rok. KB jednak chce się dodatkowo upewnić, że
    pracuje gdzie napisałem OK. Rozumiem to ale pracuję w firmie handlowej, która
    zatrudnia tylko 3 osoby (aczkolwiek realizuje duże kontrakty) i te 3 osoby są
    praktycznie bez przerwy poza siedzibą firmy. Pan z KB uparł sie jednak, ze musi
    zadzwonić do firmy (tel. stacjonarny) i zapytać czy tam pracuję. Dzwonił 2 razy
    i nikogo oczywiście nie zastał - stwierdził więc że jestem podejrzany klient.
    Chyba zaproszę go na kawę z moim szefem, może na święta wyślę mu pocztówkę :).