  • 1. Data: 2004-01-21 08:14:08
    Temat: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Witam

    Przed chwilą wywiązała sie taka oto rozmowa na GG między mną a Wojtkiem
    Bolanowski (pracownikiem mBanku)
    (jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):

    Bolanowski Wojtek (9:01)
    jesteś idiotą

    Bolanowski Wojtek (9:01)
    głupikiem i kretynem

    Bolanowski Wojtek (9:01)
    skąd się tacy ludzie biorą?!

    JA (9:01)
    o co Ci chodzi

    Bolanowski Wojtek (9:02)
    jeb się chuju

    Bolanowski Wojtek (9:02)
    i idz pisać na forum gieldowe

    JA (9:03)
    o co Ci chodzi!

    Bolanowski Wojtek (9:03)
    i co miło Ci?

    Bolanowski Wojtek (9:03)
    no mieliśmy wywalic wątek z administratorem

    Bolanowski Wojtek (9:03)
    zgodziles się

    JA (9:03)
    o co Ci chodzi

    Bolanowski Wojtek (9:03)
    to po co go znowu wsadzasz?

    JA (9:03)
    aaaa o to Ci chodzi

    Bolanowski Wojtek (9:03)
    jesteś za moderacją a potem z nią walczysz

    Bolanowski Wojtek (9:03)
    jaki sens?

  • 2. Data: 2004-01-21 08:21:27
    Temat: Re: Kultura wypowiedzi pracowników mBanku
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Inwestor <i...@N...wp.pl> napisał(a):

    > Bolanowski Wojtek (9:02)
    > jeb się chuju

    Jakbym czytał niektóre komentarze giełdowe... Dietera ;)

    --
    Franz

  • 3. Data: 2004-01-21 08:26:02
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Witam
    >
    > Przed chwilą wywiązała sie taka oto rozmowa na GG między mną a Wojtkiem
    > Bolanowski (pracownikiem mBanku)
    > (jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):

    [ciach]

    Jesteś pewien, że rozmawiałeś właśnie z nim? Podobno to żaden problem podszyć
    się pod kogoś na GG. Chociaż ostatnio nie pałam do niego sympatią (ze względu na
    wypowiedzi na forum), to wydają mi się mało prawdopodobne i ton i bluzgi. A może
    źle oceniam człowieka.
    Proponuję powołanie komisji śledczej do zbadania "Afery Bplanowskiego" i
    osądzenia winnych.

    Jacek

  • 4. Data: 2004-01-21 08:32:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Proponuję powołanie komisji śledczej do zbadania "Afery
    > Bplanowskiego" i osądzenia winnych.

    Ja najpierw powycinalbym kilku idiotow z tamtego forum.
    Porobili sobie prywatny folwark, a pozniej sie dziwia.

  • 5. Data: 2004-01-21 08:44:26
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ja najpierw powycinalbym kilku idiotow z tamtego forum.

    Liberałem to Ty chyba Amra nie jesteś ;-)

    > Porobili sobie prywatny folwark, a pozniej sie dziwia.

    To prawda, że poziom forum jakby się obniżył i jest ono zdominowane przez
    niewielką grupę użytkowników, ale IMO likwidacja proponowana przez WB to zły
    pomysł. Gdyby nie inercja i brak mocy wytwórczych mBanku w dziedzinie
    informatyki już dawno forum wymagałoby logowania. Myślę, że w degrengoladzie
    forum ma również udział sam mBank. Ostatnio ze świecą można było szukać
    merytorycznych wypowiedzi pracowników mBanku (może poza Maciejem Witkowskim).
    Dalej uważam, że forum może być dobrym źródłem informacji o mBanku, miejscem
    wymiany poglądów. A wątki o GPW (od czasu gdy wycofałem się na z góry upatrzone
    pozycje) zwyczajnie ignoruję.

    Jacek

  • 6. Data: 2004-01-21 08:49:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Liberałem to Ty chyba Amra nie jesteś ;-)

    Gospodarczym jestem ;)
    IMO liberalizm to nie robie co mi sie podoba...
    Z Forum nie korzystam, ale troche szkoda byloby go zamknac. :(

  • 7. Data: 2004-01-21 08:57:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Gospodarczym jestem ;)

    No to mnie uspokoiłeś :-)

    > IMO liberalizm to nie robie co mi sie podoba...

    ...pod warunkiem, że nie szkodzi się innym.

    > Z Forum nie korzystam, ale troche szkoda byloby go zamknac. :(

    Też tak myślę.

    Jacek

  • 8. Data: 2004-01-21 09:04:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > ...pod warunkiem, że nie szkodzi się innym.

    Ano pod tym. Tu jednak na forum jest tak, ze kilka osob robi smietnik.

  • 9. Data: 2004-01-21 09:13:01
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ano pod tym. Tu jednak na forum jest tak, ze kilka osob robi smietnik.

    Śmietnik jest dlatego że forum takiej instytucji jak bank jest zorganizowane
    gorzej niż na niejednym amatorskim sajcie.
    Wystarczy podzielić forum na dział 'spytaj admininstratora', 'inwestycje'
    i 'tematy wolne' a już nie będzie takiego bydła jak teraz gdzie forum wygląda
    bardziej jak czat...

    --
    Franz

  • 10. Data: 2004-01-21 10:12:18
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Inwestor <i...@n...wp.pl> wrote:

    > Przed chwilą wywiązała sie taka oto rozmowa na GG między mną a Wojtkiem
    > Bolanowski (pracownikiem mBanku)

    1. NTG

    > (jest to cała rozmowa, beż żadnych skrótów i przeróbek):

    2. Nikt Cię nie uczył, że na forum publicznym nie udostępnia się prywatnych
    rzeczy (maili, logów, whatever), a to co Ty robisz to po prostu pomówienie i
    oczernianie?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'