    From: "Krab" <_...@h...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ktory polski bank jest najpewniejszy?
    Date: Wed, 20 Oct 2004 21:55:31 +0200

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości
    news:cl6f6k$lcm$1@opal.futuro.pl...
    > W artykule news:cl6ee5$4oi$1@news.gatel.net grupowicz Tom Miskiewicz

    > Ożesz ty, niech cię kule biją :-)

    he he - to zalezy od rodzaju babci, nie wiemy przeca czy babcia ma tam tylko
    na biezace wydatki czy z dwie tony zlota w skrytce na malutki kluczyk
    mysle, ze dla babci dobry byl do niedawna pkobepeeee, no ale kurna
    sprzedany, czesto babcie jednak kombinuja ze bp znaczy bank panstwowy - wiec
    wiadomo :-) super pewnosc i zaufanie
    ja tam kurna do niczego pseudo panstwowego nie mam zaufania (zwlaszcza jesli
    to polsko mafijny twor z udzialem rosyjskim) - no ale babcią nie jestem więc
    siem nie znam

    ps i zupelnie serio
    to prawda jest (moim zdaniem), ze im emeryt biedniejszy tym w gorszym i
    droższym banku ma konto