  • Data: 2004-10-20 21:15:25
    Temat: Re: Ktory polski bank jest najpewniejszy?
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-20 22:52, kiedy Tom Miskiewicz
    napisał(a) co następuje:

    > Polsce?
    > oczywiscie, ze wszystkie.

    To w takim razie babcia najlepiej wie, który bank jest najlepszy.
    Co wcale nie jest żart. Mając w rodzinie kilka takich przypadków
    zrobiliśmy z onymi deal taki. Trzymają sobie gdzie chcą, ale jak mają
    nadwyżki, to w kwestii lokat, albo innych takich (głównie fundusze
    pieniężne, bo są bardzo ostrożni) zdają się na młodszych członków
    rodziny. Może warto babci zasugerować państwowe obligacje (jeśli ma
    nadwyżki). Bo jak nie ma, to naprawdę, wybór banku nie ma żadnego znaczenia

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****