  • Data: 2004-10-21 21:49:14
    Temat: Re: Ktory polski bank jest najpewniejszy?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lelek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cl6ff9$e1s$1@inews.gazeta.pl...

    > Panstwowy - a takim ludzie w slusznym wieku najbardziej wierza - to juz
    > chyba tylko BGZ i ewentualnie Pocztowy zostal ;)

    w 100% własność państwa to chyba tylko b. gospodarstwa krajowego.
    ma zawrotną liczbę 5 (pięciu) bankomatów, w tym żadnego w poznaniu, gdzie
    jest oddział, gdze mam konto i gdzie dowiedziałem się, że cyt. "pinu [do
    VE - przyp. by moi] nie wolno zmieniać bo nie ma takiej możliwości" ;)))
    (po czym zmieniłem go w warszawie za 5 (!) pln)

    karta zresztą bardzo ładna, a co ciekawe - bez hologramu

    zbyszko janke