  • Data: 2002-12-23 01:05:27
    Temat: Re: Które banki są naprawdę on-line?
    Od: "Ireneu" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a jezeli chodzi o nowy system bzwbk to jest online (bank. elektroniczna,
    > bankomaty, karty) oddzialy z systemem WBK prawie obnline - kilka minut
    oddziały d. BZ z Zorba (jak w PKO BP - nie online (1 dzien opoznien)

    Potwierdzam! Jednak już za 3/4 miesiace ostatnie oddziały BZWBK przejdą na
    ICBS i bank ten będzie on-line. Zniknią Zorba i Sezam. Hura!!!
    Mnie denerwuje co innego. Jestem współposiadaczem konta i mam KK. W kanałach
    elektronicznych widzę tylko ROR, którego pierwszym współposiadaczem jest
    żona!!! I nie ma takiej możliwości, abym mógł podglądać swoją Visę. Jak dla
    mnie - żenada.

    Ireneu