  • 21. Data: 2011-02-24 14:41:23
    Temat: Re: Które DMy obsługują w zadowalający sposób smartphone'y
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ik5q0t$9bp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości grup

    > Właśnie nie jest. Wiem, że masz mnie za idiotę, ale trzymaj poziom.

    na stronie którą Ci zlinkowałem, jest napis jak byk "Koszty"
    dla mnie to dosyć jednoznaczne słowo

  • 22. Data: 2011-02-24 14:44:02
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > na stronie którą Ci zlinkowałem, jest napis jak byk "Koszty"
    > dla mnie to dosyć jednoznaczne słowo

    To do diabła zacytuj te koszty i nie będziemy musieli więcej ze sobą gadać.

  • 23. Data: 2011-02-27 08:33:56
    Od: " zaq" <p...@g...pl>

    Korzystam ze komórki z androidem 2.1 (samsung spica).
    uruchamiam aplikacje Notowania Mobilne (NOM) (prosta konfiguracja)
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=522
    Platforma:
    Notowania Mobilne wersja z obsługą Java MIDP 2.0
    zlecenia składam przez stonę www
    na przeglądarce opera mini.
    Wszystko działa jak należy.
    Koszta:
    1)transmisji internetowej
    2) trzeba posiadać co najmiej pakiet 5+ ( darmowy od 70 tyś obrotu /msc )
    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=27
    ps
    Jeżeli jesteś tak leniwy że nie chce ci się poszukać tak prostych do
    odnalezienia danych to będziesz dawcą kapitału na czym pewnie niedługo
    skorzystam.

  • 24. Data: 2011-02-27 11:10:49
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > Jeżeli jesteś tak leniwy że nie chce ci się poszukać tak prostych do
    > odnalezienia danych to będziesz dawcą kapitału na czym pewnie niedługo
    > skorzystam.

    Zapewniam Cię, że nie jestem dobrym dawcą, ani nie jestem leniwy. Wątek
    notowań mobilnych uznałem za ważną sprawę i szczerze jestem zdziwiony, że
    nie zainteresował on nikogo oprócz skipiego, który rozpoczął od pyskówki.

    Wygląda na to, że obecnie ta grupa dyskusyjna jest zdominowana przez ludzi
    niezainteresowanych nowymi narzędziami. Trudno.

    Oczywiście wiem, że BOŚ daje notowania mobilne "za darmo już od pakietu
    zielony 5+". Intrygowało mnie, ile to kosztuje dla wszystkich innych
    pakietów, zaczynając od żółtego.

    Żeby nie było wodolejstwa, pytanie: kto z Was używał DM Noble? W ofercie
    mają wersję "light", ale pani z biura, z którą rozmawiałem pojęcia nie
    miała, jak to się sprawuje, bo (cytuję) "nikt tu u nas nigdy tego nie
    sprawdzał". Nie mając tam konta - ja też nie mogę sobie sprawdzić.

    Z DM WBK uzyskałem najświeższą informację, że planują wkrótce notowania
    real-time bez ręcznego odświeżania.

  • 25. Data: 2011-02-27 11:16:25
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > nie zainteresował on nikogo oprócz skipiego, który rozpoczął od pyskówki.

    ogarnij się facet i nie kłam

  • 26. Data: 2011-02-28 18:10:31
    Od: "Romal" <r...@k...pl>

    > Oczywiście wiem, że BOŚ daje notowania mobilne "za darmo już od
    > pakietu zielony 5+". Intrygowało mnie, ile to kosztuje dla wszystkich
    > innych pakietów, zaczynając od żółtego.

    W ING kosztuje to 0 zł zaczynając od pakietu podstawowego (który sam w
    sobie kosztuje 44 zł rocznie)
    http://www.ingsecurities.pl/ing_oplaty_internet.xml

    --
    Romal