  • 11. Data: 2011-02-23 12:49:33
    Temat: Re: Które DMy obsługują w zadowalający sposób smartphone'y
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Anatol A" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ik2sjb$c23$1@inews.gazeta.pl...

    > Jest jeszcze DM Pekao :
    >
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni/bankowosc_elekt
    roniczna/uslugi_maklerskie/p24m_serwis_mobilny/#tab4

    super sprawa z tym naciskaniem "Odśwież" :)))

  • 12. Data: 2011-02-23 13:26:36
    Od: main <x...@w...pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 11:55:23 +0000 (UTC), Anatol A napisał(a):

    > Jest jeszcze DM Pekao :
    >
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni/bankowosc_elekt
    roniczna/uslugi_maklerskie/p24m_serwis_mobilny/#tab4

    Tylko notowania bez zleceń a i ceny też mają "najlepsze" w PL

  • 13. Data: 2011-02-23 14:36:13
    Od: "Anatol A" <c...@g...pl>

    main <x...@w...pl> napisał(a):

    > e/p24m_serwis_mobilny/#tab4
    >
    > Tylko notowania bez zleceń a i ceny też mają "najlepsze" w PL

    Z Pomocy wynika że obsługa zleceń też jest.

  • 14. Data: 2011-02-24 07:27:31
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Anatol A" <c...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Z Pomocy wynika że obsługa zleceń też jest.

    Dostałem informację z DM WBK, że pracują nad lepszą wersją notowań mobilnych
    z notowaniami real-time (bez ręcznego odświeżania) i wkrótce ma to być
    gotowe.

    Dostałem też informację od BOŚ, że NIE PRACUJĄ nad niczym, bo "nie jest to
    priorytetem" i może kiedyś... w nieznanej przyszłości.

  • 15. Data: 2011-02-24 07:34:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dostałem też informację od BOŚ, że NIE PRACUJĄ nad niczym, bo "nie jest to
    > priorytetem" i może kiedyś... w nieznanej przyszłości.

    przeciez BOS ma notowania mobilne z notowaniami real-time (bez ręcznego
    odświeżania) i DAWNO JET TO GOTOWE...

  • 16. Data: 2011-02-24 09:59:43
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > przeciez BOS ma notowania mobilne z notowaniami real-time (bez ręcznego
    > odświeżania) i DAWNO JET TO GOTOWE...

    Ciekawe. Pani z obsługi nic o tym nie wiedziała. Starannie to muszą ukrywać.

  • 17. Data: 2011-02-24 12:00:28
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Ciekawe. Pani z obsługi nic o tym nie wiedziała. Starannie to muszą
    > ukrywać.

    Po Twojej sugestii, że aplikacja kliencka to sprawa firmy o nazwie WGPW
    myślę oraz nieprzyjmowaniu do wiadomości faktów które Ci opisałem z
    Dombrkiem myślę, że albo pytasz źle, albo nie bardzo przyjmujesz, że tak
    powiem, do swiej świadomości odpowiedzi.

    Przeczytaj jeszcze raz to wszystko, bo Ci napisano wszystko.

    http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=522

  • 18. Data: 2011-02-24 14:22:36
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    > Przeczytaj jeszcze raz to wszystko, bo Ci napisano wszystko.
    >
    > http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_i
    d=522

    A koszty jakie? Zapomnieli napisać.

  • 19. Data: 2011-02-24 14:28:36
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    d=522

    > A koszty jakie? Zapomnieli napisać.

    wszystko jest napisane, ale wybacz jakiś podstawowy poziom ogarniania
    informacji już sobie zapewnij sam

  • 20. Data: 2011-02-24 14:29:54
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości

    > wszystko jest napisane, ale wybacz jakiś podstawowy poziom ogarniania
    > informacji już sobie zapewnij sam

    Właśnie nie jest. Wiem, że masz mnie za idiotę, ale trzymaj poziom.