  • 1. Data: 2003-06-16 20:13:39
    Temat: Ktora KK wybrac - mbanku czy multibanku?
    Od: andy <a...@n...pl>

    Ktora KK wypukla wybrac, mbanku czy multibanku? Czym sie one roznia?

    a.

  • 2. Data: 2003-06-17 09:03:07
    Temat: Re: Ktora KK wybrac - mbanku czy multibanku?
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Uzytkownik "andy" <a...@n...pl> napisal w wiadomosci
    te.uwb.edu.pl...

    > Ktora KK wypukla wybrac, mbanku czy multibanku? Czym sie one roznia?

    mbank to pre-beta, radze o niej pomyslec za jakis rok dopiero
    wybierz jakikolwiek inny

  • 3. Data: 2003-06-17 13:55:17
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Tue, 17 Jun 2003 11:03:07 +0200 "Krab" <_...@h...pl__> wrote:

    > mbank to pre-beta, radze o niej pomyslec za jakis rok dopiero
    > wybierz jakikolwiek inny

    ?e co? Pre- co? Czy Ty chociaz wiesz co piszesz?
    Zyczylbym wszystkim bankom takiej pre-bety... Ten bank raczej nie
    pozwala sobie na wypuszczanie niefinalnych produktow, a juz napewno
    nie bedzie ich testowal na szerokiej publice...

    Karta mBanku jest taka sama pod wzgledem funkcjonalnosci jak KK Multi.

    Tyle, ze jest (IMHO) ladniejsza. :-)

  • 4. Data: 2003-06-17 14:08:19
    Od: "Marian Rusek" <r...@N...gazeta.pl>

    Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Tyle, ze jest (IMHO) ladniejsza. :-)

    Nie tylko ladniejsza, ale tez tansza i nizej oprocentowana. W porownaniu do
    karty MultiBanku ma jedynie wyzsze prowizje za wyplaty (wiekszych kwot) z
    bankomatow (ale kto uzywa kredytowek do bankomatow ;-). Jesli MultiBank nie
    poprawi swojej oferty, to nie wznowie u nich karty kredytowej tylko przeniose
    ja do mBanku.

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 5. Data: 2003-06-18 10:50:15
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    nie
    > poprawi swojej oferty, to nie wznowie u nich karty kredytowej tylko

    Czy tańsza ??? Ja zapłaciłem 35 PLN (wiem wiem :))) .Po drugie w mBanku
    karta
    dodatkowa jest w tej samej cenie co główna a po trzecie osoba dla której ją
    wyrabiamy
    MUSI być pełnomocnikiem lub współwłaścicielem ekonta.
    Te trzy cechy dyskwalifikują GoldFish jako kartę "rodzinną"
    mBank jest samotnikiem :(

  • 6. Data: 2003-06-18 14:53:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marcin Ozdzinski wrote:

    > Te trzy cechy dyskwalifikują GoldFish jako kartę "rodzinną"
    > mBank jest samotnikiem :(

    mBank jest kobietą :-D

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-06-18 16:18:12
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mBank jest kobietą :-D

    od okolo miesiaca przypomina raczej blondyneke niz kobiete
    :(