  • 1. Data: 2003-06-16 16:52:11
    Temat: Multibank przelew zagraniczny
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    mam pytanie do wszystkich uzytkownikow multibanku, a konkretnie do tych
    ktorzy wykonywali przelew zagraniczny. jak dlugo taki przelew idzie.
    nie ukrywam ze jest to dla mnie dosyc istotne.
    dziekuje za pomoc

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-16 19:39:05
    Temat: Re: Multibank przelew zagraniczny
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "DB07" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorzy wykonywali przelew zagraniczny. jak dlugo taki przelew idzie.
    > nie ukrywam ze jest to dla mnie dosyc istotne.

    Bywa różnie, okolo 2 dni, choc raz do USA slalem pieniądze i ponad tydzien.
    MM

  • 3. Data: 2003-06-17 05:31:17
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcl6a1$l6m$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "DB07" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    jezeli przyjmiemy zalozenie Multi=Bre to moge stwierdzic, ze przelew do
    Niemiec jest ksiegowany w niemieckim banku w nastepnym dniu roboczym

    --
    Matovy

  • 4. Data: 2003-06-17 05:58:42
    Od: "DB07" <k...@w...pl>

    dzieki za pomoc juz wszystko wiem a razej sie wyjasnilo.
    wysyalalem przelew do usa we wtorek.
    pieniadze dotarly w piatek a wiec przelew idzie jakis 3dni.
    chociaz pewnie jak znam zycie nie ma tguly na to.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-17 06:28:02
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 17 Jun 2003 07:31:17 +0200, "Matovy"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >jezeli przyjmiemy zalozenie Multi=Bre to moge stwierdzic, ze przelew do
    >Niemiec jest ksiegowany w niemieckim banku w nastepnym dniu roboczym

    dlaczego w następnym? przelewy takie idą drogą elektroniczną, więc
    jeżeli dyspozycja jest złożona do jakiejś tam godziny, to w tym samym
    dniu środki powinny znaleźć się za granicą. Nasz bank korespondent
    przesyła to potem dalej, tak aby trafiło to do tego właściwego banku.
    A że trwa to kilka dni? No cóż, kiedyś czytałem statystykę mówiącą o
    tym, że najszybciej to przelewy hulają w Polsce:)

  • 6. Data: 2003-06-17 07:02:24
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    > dlaczego w następnym? przelewy takie idą drogą elektroniczną, więc
    > jeżeli dyspozycja jest złożona do jakiejś tam godziny, to w tym samym
    > dniu środki powinny znaleźć się za granicą.

    nie pisze o tym co powinny tylko jak jest faktycznie

    --
    Matovy

  • 7. Data: 2003-06-17 12:09:08
    Od: "topek" <topek!!!NICHT-SPAMIEREN!!!@post.pl>

    Do mnie Niemcy (Dresdner Bank) ida pieniadze z Polski (PKO BP) okolo 4 dni.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    |- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

  • 8. Data: 2003-06-17 20:14:30
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Tue, 17 Jun 2003 09:02:24 +0200, "Matovy"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >nie pisze o tym co powinny tylko jak jest faktycznie

    no więc jest tak, że mamy nowoczesny system bankowy w Polsce, a reszta
    Europy zostaje troszeczkę w tyle...