  • 11. Data: 2002-11-06 21:49:41
    Temat: Re: Kto z powrotem zapisuje się do Inteligo?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:6fa3.0000067d.3dc98072@newsgate.onet.pl...

    > Hi,hi no ja nazwałam swój... główny ;-))))) Trudno, jakoś to przeżyję
    (chyba, że da sie to jakoś odkręcić?)

    A nie da się po prostu zadzwonić i zmienić nazwy? Tak mi coś świta...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 12. Data: 2002-11-07 07:28:07
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Poczekać aż się wyklaruje .... trzeba było zamiast rezygnować w pośpiechu
    :P

    To była bardzo przemyślana decyzja :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 13. Data: 2002-11-07 07:30:14
    Od: s...@o...pl

    no jak tak podchodzisz do sprawy - ja w życiu nie zamienilbym Fortisa na
    Inteligo - nie ta klasa :)

  • 14. Data: 2002-11-07 07:53:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqd4kq$lvq$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:aqbm37$qnc$1@topaz.icpnet.pl...
    >
    > To była bardzo przemyślana decyzja :-))

    Moja matematyczka z podstawówki mawiała: "pośpiech jest wskazany przy
    biegunce i łapaniu pcheł" :-)

  • 15. Data: 2002-11-07 08:00:30
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

    > Moja matematyczka z podstawówki mawiała: "pośpiech jest wskazany przy
    > biegunce i łapaniu pcheł" :-)

    A czemu miałem płacić, za coś co mi nie odpowiadało i nie było potrzebne.
    Teraz znów zaczyna mi odpowiadać i może będzie potrzebne :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 16. Data: 2002-11-07 08:06:30
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqd6hf$qni$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:

    > A czemu miałem płacić, za coś co mi nie odpowiadało i nie było
    > potrzebne. Teraz znów zaczyna mi odpowiadać i może będzie potrzebne
    > :-))

    No jasne, oczywiście nie kwestionuję tego - kwestia zupełnie indywidualna.
    Dla mnie akurat większym kosztem byłoby poświęcanie czasu na ponowne
    przechodzenie procedury zakładania konta w Inteligo niż ta złotówka
    miesięcznie za kartę, która szczególnie w wakacje mogła się okazać
    przydatna.

  • 17. Data: 2002-11-07 08:15:39
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

> [...]
    > przechodzenie procedury zakładania konta w Inteligo niż ta złotówka
    > miesięcznie za kartę, która szczególnie w wakacje mogła się okazać

    Jestem już uodporniony na zakładanie kont internetowych :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 18. Data: 2002-11-07 08:18:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqd7e8$sth$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:

    > Jestem już uodporniony na zakładanie kont internetowych :-))

    Ja generalnie też :) ale procedura zakładania konta w Inteligo była akurat w
    moim przypadku na tyle bolesna i czasochłonna, że nie miałem ochoty ponownie
    jej przechodzić.

  • 19. Data: 2002-11-07 10:09:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl>
    > no jak tak podchodzisz do sprawy - ja w życiu nie zamienilbym Fortisa na
    > Inteligo - nie ta klasa :)

    a po co zamieniac, ja mam w obu ;-))
    *** blad ***

  • 20. Data: 2002-11-07 12:18:39
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > no jak tak podchodzisz do sprawy - ja w życiu nie zamienilbym Fortisa na
    > Inteligo - nie ta klasa :)

    Eeee, ja podchodzę do tego tak-jeżeli mogę uzyskać taki sam lub zbliżony
    funkcjonalnie efekt za dużo niższą cenę, to się długo nie zastanawiam. Jeżeli
    warunki ulegną zmianie, to dostosuję się do tego tak, żeby przy minimum środków
    uzyskać to samo. Kwestia "klasy" i "prestiżu" danego banku jest mi obojętna
    (o ile nie wpływa oczywiście na bezpieczeństwo).

    Pozdrowienia,
    Glenn