    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Wed, 4 Dec 2019 02:43:38 -0800 (PST)
    Subject: Re: Kto następny idzie na obiad do Millego?...
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dziwaczne masz skojarzenia.
    A 200 za KK milka to żadna nowość - ja już w styczniu z pierwszej edycji tej promo
    skorzystałem i od tego czasu kolejne edycje (coraz głupiej nazywane) są dostępne bez
    przerwy - jak jedna się kończy, to następna się zaczyna.
    Śmieszni są w tym, że ciągle piszą o jakimś "limicie wniosków" - np. 2000 -
    rzeczywiście w pierwszej i być może drugiej edycji limit został osiągnięty, ale w
    kolejnych już nie, bo wszyscy wisienkowicze już skorzystali.

    Do tego te 200zł to tzw. "nagroda dodatkowa" - a "nagrodą główną" w tej promo jest
    zwolnienie z opłat przez rok przy 1 transakcji na miesiąc (a nie jest to zbytnia
    łaska, bo normalnie zwalniają przy 5 pyk/mc, nawet platynę - choć z drugiej strony
    jaki to człek pazerny, że na dobre narzeka i od braku łask wyzywa ;)
    Więc w sumie w tych promocjach (od stycznia) miałem już dwie kredytówki - a że jedną
    złotą z promo wymieniłem na platynę, to w sumie trzy.
    Przy okazji nauczyłem milka nie usuwać z ST wyciągów od zamkniętej karty - teraz, po
    zamknięciu trzeciej już nie znikły :)

    Ale i tak podpadli, bo na dwóch wyciągach nie było opłat (płaciłem raz w miesiącu) -
    a jak tylko złożyłem wypowiedzenie w połowie kolejnego miesiąca to opłata wskoczyła.
    Oddali od razu, ale nie wyjaśnili, co się stało (i czy w ogóle miałem kartę w
    promocji). Ponieważ w tzw. "konwersacji" rzną głupa (tak samo jak towarzystwo z
    santandera) to zaraz idzie reklamacja.

    Co do idei zaś to raczej się zwinie w malutki bank, nikt nie kupi, bo i po co - i tak
    wszyscy stamtąd uciekają.
    Ostatnio wysyp naprawdę niezłych promo dla kont dla DG - już w zeszłym roku żubr
    podobno mocno nazbierał uciekających z idei, a dawali tylko 200zł - a teraz można i
    po 1000 albo więcej dostać. Aż żal, że się nie ma DG ;>
    Mi jednak szkoda, zwłaszcza lion'sa - przeflancowali mnie już do idei, warunki takie
    jak przedtem, ale miło wspominam zaproszenia na kolacyjki i wykłady.
    Więc co prawda był to taki anegdotyczne wannabe private banking - ale swoje zalety
    miał.
    Jedno w czym miałem szczęście, to to, że nie trafiłem na jedną z tych naprawdę
    ładnych pań jako "opiekuna", bo jeszcze byłbym teraz nabtity w getback ;>