  • Data: 2019-12-04 12:27:59
    Temat: Re: Kto następny idzie na obiad do Millego?...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:f5cc6f9c-66d0-4d98-917f-fa5ea71b71cf@go
    oglegroups.com...
    >Co do idei zaś to raczej się zwinie w malutki bank, nikt nie kupi, bo
    >i po co - i tak wszyscy stamtąd uciekają.

    Malutki bank to nie wiem czy ma sens - niektore koszta sa stale, mala
    ilosc klientow nie zarobi na nie.

    Chwilowo sytuacje jakby maja opanowaną - tzn odsetki od depozytow sa
    umiarkowane.
    Widac pieniedzy nie potrzebuja mocno, i deponenci nie uciekaja.

    Co dalej, to niestety wielka niewiadoma. Ogolnie wyglada nieciekawie.

    A moze LCz jakos inaczej zapewnil srodki ?
    Np jakies obligacje zabezpieczone zastawem na kredytach, kupil sam i
    spi spokojnie ?

    No chyba, ze na razie sie skupia na Getinie, jak ten sie troche
    odbuduje, to znow wroci pomysł połączenia ...

    >Ostatnio wysyp naprawdę niezłych promo dla kont dla DG - już w
    >zeszłym roku żubr podobno mocno nazbierał uciekających z idei, a
    >dawali tylko 200zł - a teraz można i po 1000 albo więcej dostać.
    >Aż żal, że się nie ma DG ;>

    Zawsze mozna zalozyc :-)

    Ci z DG maja inny problem - ze kwoty moga przekraczac BFG, wiec lepiej
    w bezpiecznym banku ...

    J.