  • 1. Data: 2010-09-17 18:35:32
    Temat: Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.Wolność dla Ahmeda Zakajewa !
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.
    Skrzykujemy spontaniczny protest przeciwko aresztowaniu Zakajewa.
    Jak macie transparenty, kartony itp., przynieście.
    Wolność dla Czeczeni

  • 2. Data: 2010-09-17 18:40:35
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    w jakim banku ma konto?

  • 3. Data: 2010-09-17 18:51:28
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > w jakim banku ma konto?

    Możemy spokojnie założyć, że ma ich trochę... Tym samym - post był na
    temat! :-)

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-09-17 19:32:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > w jakim banku ma konto?
    No i po kij mi go z KF-a wyciągałeś.

    KJ
    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 5. Data: 2010-09-17 19:32:35
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Możemy spokojnie założyć, że ma ich trochę... Tym samym - post był na

    ja wspieram bardziej jego kolege bankowaca - Osame

    jk

  • 6. Data: 2010-09-18 21:46:57
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...
    Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.
    Skrzykujemy spontaniczny protest przeciwko aresztowaniu Zakajewa.
    Jak macie transparenty, kartony itp., przynieście.
    Wolność dla Czeczeni

    a jakie oprocentowanie?

  • 7. Data: 2010-09-19 01:38:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Charlie delta" 3...@l...goo
    glegroups.com

    : Kto może niech przyjdzie na Chocimską 23, pod Prokuraturę.

    Ja nie mogę. :) Bolą mnie kolana. :)

    --
    .450-600 to (60-80)%. . 749
    . .
    VV Ventolin u . . . 739 .
    26 . . .1213 . .
    ^ lipiec 25 . .01 . . .12 . 20 729
    . . . 02 . . 11 15
    . 26 . . . g 03040506 .09 . 14 . 19 719
    .25 27 04 06 08 16
    PVV .19 . . . . r02VV . 13 . 21 709 .
    . 05 17
    E17 20 VV . 2728 31 . 08 16VV 699
    VV .10 14
    F VV23 29 m sierpień 1011 15 VV 690 2324
    2829 .01 07 09
    18 22 24 u 1718 680 22
    30 wrzesień
    l 21 30 c VV 670
    31
    / h 07 660
    VV
    m...... ..... ..................y................,,,,,,....;;;;..,
    ,;;..,,.654...,,..,,..,,..,,..,,..,,03..,,,,..,,..,,
    ......,,;;;;..

    Postscriptum: Człowiek na starość dziecinnieje... A że ja byłem rozsądnym
    dzieckiem... :)
    Jeszcze pół roku temu bym poszedł, gdybym był w pobliżu. :) Kilka lat
    temu
    bym pojechał do Warszawy, a teraz -- bolą mnie kolana. :) Jeszcze kilka lat temu bym
    zgodził się na pstrykanie fotek za freeko -- teraz już bolą mnie kolana a wniesienie
    25 kg na parter kosztuje tylko ;) 50 złotych. :) 20 lat temu poproszony o pstrykanie
    fotek za darmo -- patrzyłbym podejrzliwie na proszącego i myślałbym o pomocy
    lekarskiej ;)
    dla niego/pytającego. :) I chyba nawet na Kościół nie dawałem 20 lat temu... Zacząłem
    dawać gdzieś około 1991 roku po spotkaniu Samula.... Jeszcze 20 lat temu (tym
    bardziej
    wcześniej) tak zwany cały świat mnie szanował, chwalił moją mądrość, wróżył mi dobrą
    przyszłość... Ponoć cierpienie (ból kolan) uszlachetnia duszę -- czyli uczy mądrości?
    :)

    Niby mógłbym pojechać do Warszawy -- miałbym wówczas taniej telewizor... Ale ten ból
    kolan...

  • 8. Data: 2010-09-19 01:39:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" i70cn1$h3a$...@i...gazeta.pl

    >w jakim banku ma konto?

    I kto przejmie ich stan po ewentualnej egzekucji Ahmeda? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'