  • 1. Data: 2010-09-19 08:04:35
    Temat: konto prywatne/firmowe - gdzie?
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Do tej pory korzystałem z Multibanku i MBanku, teraz mam konta w ING.
    O ile ING mi pasuje, o tyle brak kodów smsowych (bo losowo wybrane
    potwierdzenie co dziesiątej transakcji nie mogę nazwać kodami smsowymi) mi
    nie odpowiada.
    Poszukuję banku w którym:
    - Prowadzenie konta będzie w miarę tanie lub darmowe
    - darmowe wypłaty z bankomatów przynajmniej w kraju - max 5zł/mc (konto
    prywatne lub firmowe)
    - limit kredytowy w koncie firmowym- chętnie przeniesienie z innego banku
    (ing)
    - karta kredytowa do konta firmowego lub indywidualnego - chętnie
    przeniesiona z indywidualnego MBanku
    -autoryzacja transakcji smsami jak w Mbanku/Multibanku (czyli przelewy na
    konto zdefiniowane bez potwierdzenia smsem ale definiowanie tych rachunków
    już potwierdzane, a nie tak jak w ing można wykonać przelew bez
    potwierdzenia kodem jednorazowym!) ew. potwierdzanie wszystkich operacji
    smsem
    -fajne są smsy o uznaniach rachunku firmowego (o obciążeniach nie chcę)
    -bank z realnymi placówkami (w razie problemów z dostępem online- z MBanku
    zrezygnowałem bo jak żona zapomniała chyba loginu to dodzwonić się na mlinię
    to był koszmar, ja po logowaniu dodzwaniałem się po 2 minutach, ona bez
    logowania czekałą 20 minut i nic...)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-09-19 09:53:14
    Temat: Re: konto prywatne/firmowe - gdzie?
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-19 10:04, Lukasz pisze:
> [...]
    > się na mlinię to był koszmar, ja po logowaniu dodzwaniałem się po 2
    > minutach, ona bez logowania czekałą 20 minut i nic...)

    A na chuj ci karta kredytowa ?

  • 3. Data: 2010-09-19 10:07:34
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Lukasz" <l...@b...net.pl> writes:

    > Witam,
    > Do tej pory korzystałem z Multibanku i MBanku, teraz mam konta w ING.

    A w m*bankach nie odpowiada Ci ...?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 4. Data: 2010-09-19 11:23:32
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

> [...]
    > się na mlinię to był koszmar, ja po logowaniu dodzwaniałem się po 2
    > minutach, ona bez logowania czekałą 20 minut i nic...)

    Może Alior?

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 5. Data: 2010-09-19 11:42:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i74g6m$5q$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > O ile ING mi pasuje, o tyle brak kodów smsowych (bo losowo wybrane
    > potwierdzenie co dziesiątej transakcji nie mogę nazwać kodami smsowymi) mi

    O ile jest to główny/jedyny zarzut pod adresem ING, to daj sobie spokój z
    szukaniem zamiennika.

    W swoim czasie był to modny zarzut, ale praktyka zweryfikowała pozytywnie
    mechanizm stosowany przez ING.

  • 6. Data: 2010-09-19 14:55:34
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-19 13:42, MarekZ pisze:

    > W swoim czasie był to modny zarzut, ale praktyka zweryfikowała
    > pozytywnie mechanizm stosowany przez ING.

    Tzn. jak praktyka potwierdziła?
    Bo chyba nie chodzi o to, że nie było głośno o kimś okradzionym w ING?
    O tym akurat rzadko bywa głośno.

  • 7. Data: 2010-09-19 15:07:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Tzn. jak praktyka potwierdziła?
    > Bo chyba nie chodzi o to, że nie było głośno o kimś okradzionym w ING?
    > O tym akurat rzadko bywa głośno.

    Mnie właśnie o to chodzi. Skoro nie było głośno przez tak długi czas, to
    albo takiego przypadku nie było (bardziej prawdopodobne) albo bank bez
    gadania uznaje ewentualne reklamacje związane z tym zagadnieniem (mniej
    prawdopodobne).

  • 8. Data: 2010-09-19 15:38:36
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-19 17:07, MarekZ pisze:

> [...]
    > albo takiego przypadku nie było (bardziej prawdopodobne) albo bank bez
    > gadania uznaje ewentualne reklamacje związane z tym zagadnieniem (mniej

    Ja nie podzielam poglądu, że jak o czymś nie słyszałem to nie istnieje.

    W ten sposób możesz "udowodnić" że internetowe systemy transakcyjne
    wszystkich banków w Polsce są bezpieczne. Bo przypadki opisywane w
    prasie jakie pamiętam dotyczyły oszustw z udziałem pracownika banku.

  • 9. Data: 2010-09-19 15:41:50
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-19 17:38, Bogdan B. pisze:

> [...]
    > wszystkich banków w Polsce są bezpieczne. Bo przypadki opisywane w
    > prasie jakie pamiętam dotyczyły oszustw z udziałem pracownika banku.

    Bodziu wypierdalaja na szczaw tylko przyglupy biora kredytowki, normalny
    czlowiek korzysta z debetowki.

  • 10. Data: 2010-09-19 16:01:56
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-19 12:07, Kamil Jońca pisze:

    > A w m*bankach nie odpowiada Ci ...?
    > KJ

    przelew 1 zl za przelew na swoje osobiste konto z swojego firmowego ?:-)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl