  • 1. Data: 2010-09-17 14:39:42
    Temat: Debetowanie eKonta delfinkiem?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy jest taka możliwość? O bankomatach bez autoryzacji, ale wysyłających
    obciążenie to nawet nie marzę :)

    Ale chciałbym czasem zdebetować na chwilę rachunek, czy jest tak możliwość?

    PS. Linii kredytowej nie potrzebuję :).

  • 2. Data: 2010-09-17 16:35:22
    Temat: Re: Debetowanie eKonta delfinkiem?
    Od: Kotlet Mielony <m...@m...mail>

    W dniu 2010-09-17 16:39, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > obciążenie to nawet nie marzę :)
    >
    > Ale chciałbym czasem zdebetować na chwilę rachunek, czy jest tak możliwość?

    jest taka mozliwosc przy karte charge
    http://www.mbank.pl/firmowy/karty/charge/Visa_Busine
    ss/index.html

    nie polecam jezeli nie masz regularnego pewnego wplywu bo mozna sie
    przejechac :-)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 3. Data: 2010-09-17 18:58:06
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    r...@k...pl pisze:

    > Czy jest taka możliwość? O bankomatach bez autoryzacji, ale wysyłających
    > obciążenie to nawet nie marzę :)
    >
    > Ale chciałbym czasem zdebetować na chwilę rachunek, czy jest tak możliwość?

    Możliwość zdebetowania jest - np. możesz dokonać zakupu w walucie obcej,
    po czym wyczyścić konto do zera. Jak w dniu rozliczenia kurs waluty
    będzie wyższy, to na rachunku pojawi się debet. Można także tą kartę
    obciążyć offline (tylko trzeba włączyć operacje mo/to) - da się w ten
    sposób osiągnąć ujemne saldo.

    Lecz domyślam się, że nie o to Ci chodziło... Wyciągnięcie gotówki
    "poniżej zera" raczej się nie uda. :-(

    --
    MiCHA

  • 4. Data: 2010-09-17 19:14:44
    Od: "jack" <n...@n...pl>

    > będzie wyższy, to na rachunku pojawi się debet. Można także tą kartę
    > obciążyć offline (tylko trzeba włączyć operacje mo/to) - da się w ten
    > sposób osiągnąć ujemne saldo.

    to jasne ze przy offline sie da, ale nie jest jasna inna sprawa - w
    parametryzacji kart stajni BRE (mbank/multi) opcja mo/to jest konfigurowalna
    z poziomu uzytkownika (dotyczy to tez kart embossowanych). Zalozmy wiec ze
    zaplace mo/to offline limicie mo/to ustawionym na zero - co wtedy
    (autoryzacji online w chwili zakupu przeciez nie bylo, a parametry karty sa
    zmienne)?

  • 5. Data: 2010-09-17 19:22:27
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    jack pisze:

> [...]
    > zaplace mo/to offline limicie mo/to ustawionym na zero - co wtedy
    > (autoryzacji online w chwili zakupu przeciez nie bylo, a parametry karty sa

    Ciekawe... :-)

    *Wydaje* mi się, że teoretycznie da się obciążyć każdą kartę dowolną
    kwotą, nawet jeśli karta w ogóle nie obsługuje mo/to, a nawet jak jest
    tylko kartą wirtualną (eKartą). Tyle tylko, że przy takich
    nieautoryzowanych obciążeniach to sprzedawca ponosi ryzyko ewentualnej
    reklamacji.

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2010-09-17 23:10:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> writes:

    > Możliwość zdebetowania jest - np. możesz dokonać zakupu w walucie
    > obcej, po czym wyczyścić konto do zera. Jak w dniu rozliczenia kurs
    > waluty będzie wyższy, to na rachunku pojawi się debet.

    Minimalny.

    > Można także tą
    > kartę obciążyć offline (tylko trzeba włączyć operacje mo/to) - da się
    > w ten sposób osiągnąć ujemne saldo.

    W teorii moze, bo praktycznie kazda operacja MO/TO/IO jest autoryzowana.
    --
    Krzysztof Halasa