  • Data: 2017-05-19 23:08:53
    Temat: Re: Kto ma doświadczenie z kartami w Niemczech?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-17 o 23:42, witek pisze:
    > Jakieś problemy z Visami czy Mastercard?
    > A jeśli tak to co zabrać w zamian.

    Problemy to były 15-20 lat temu.
    Kiedyś chyba tu opisywałem jak trzeba było walczyć, żeby
    poróbowali przyjąć płatność "elektronem".
    Większość niuansów (np EC) już opisano.

    Teraz to już chyba tylko kłopoty byłyby możliwe na całkowitym zadupiu,
    gdy to zadupie jest blisko centrum :-)
    Płaciłem w miejscach do których się wybierasz róznymi kartami,
    debetówkami, chargowymi, kredytówkami, płaskimi i tłoczonymi -
    bez zawirowań. Jakieś 5 lat temu w hotelu udało mi się nawet zapłacić
    jeszcze w żelazku.