  • Data: 2017-05-19 08:31:27
    Temat: Re: Kto ma doświadczenie z kartami w Niemczech?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 May 2017 17:42:33 -0500, witek napisał(a):

    > Na waciki to mam.
    > Pytam o np rezerwacji hotelu czy też lokalu na wieksze kwoty.
    > Nie chce mi sie wozic 5 -10 tys, bo nikt nie akceptuje kart kredytowych

    Hotele to raczej akceptuja, stacje benzynowe tez, lepsze restauracje
    takoz, ale ogolnie mozna sie zdziwic. Nie bylo to tak popularne jak u
    nas - i nadal ciagle nie jest. Albo terminal jest - ale obsluguje
    tylko lokalne wynalazki.
    Ale bankomaty maja :-)

    No i ostanio sie zdziwilem w druga strone - mala stacja benzynowa,
    kolejka do kasy bo jedna czynna - podchodzi obsluga do drugiego
    stanowiska ... i pyta czy ktos chce zaplacic karta.
    I zostalem obsluzony bez kolejki.

    Ciekawosc mnie zzera o co chodzi - promocja jakas ?
    Ale przy okazji pokazuje, ze jak popularne karty w niemieckim
    spoleczenstwie - kilka osob przede mna uzywa jednak gotowki.
    [sprawdzic czy prowizja nie sa obciazani]

    J.