  • Data: 2005-08-04 22:40:02
    Temat: Re: Krótka historia przenosin karty : ) (ING)
    Od: Konlin <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 5 Aug 2005 00:19:45 +0200, na pl.biznes.banki, gg napisał(a):

    > I co z tego wynika, że wiesz, jak i tak Cię obrobili z kasy...

    Jakie obrobili???

    > To tylko dowodzi, że to ja mam rację.

    Jasne, jak zawsze.

    > Nawet jak znasz wszystkie sztuczki banku to i tak wyciągną Ci kasę z
    > kieszeni. I to właśnie im chodzi.

    Następny w ogólnie dostępnych przepisach widzi sztuczki; niedawno inny,
    niejaki Janusz Vahanara, nazywał to zagrywkami i jeszcze jakoś inaczej.
    Chyba się rozprzestrzenia ta choroba.

    > Po to są rozdawane "darmowe" KK. Zawsze jakiś leszcz się na nią złapie.
    > Nawet jeżeli będzie to doświadczony i w swoim mniemaniu sprytny leszcz. A
    > młode naiwne leszcze łapią się na te darmowe KK od razu - i płaczą, że za
    > darmową kartę muszą tyle zapłacić...

    Moja KK kosztowała mnie do tej pory 35 zł za wznowienie minus oszczędności
    jakie dzięki niej zrobiłem. Może to Ty jesteś leszczem który nie umie z
    tego produktu korzystać?

    pzdr
    konlin