  • Data: 2014-10-29 15:06:29
    Temat: Re: Krokodyl zmienił zdanie; ING i Sygma -- informacje
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty jesteś napalony na każdą?

    No ...może nie na każdą, bez przesady ;)
    LOL

    > Z Krokodylem będzie trudniej -- rozwód dopiero po 18 miesiącach...

    Nie widzę powodów do wcześniejszego rozwodu jeśli będzie się wypłacał
    - mowa o cofkach z ogonków karcianych

    > [ostatnio kobiety są aż tak strasznie ;) pazerne?...]

    Hmm... moja jest dość zaborcza - ale czy pazerna ?

    > Słowem -- 3 rozwody na horyMzoncie i 1 nieco ;) dalej.

    U mnie tylko z BGZ ... niby jest za free,
    ale po co trzymać zdechłą wiewiórkę którą wykupił BNP ?
    - świnka na razie jest jeszcze dokarmiana

    Pozdro