  • Data: 2016-03-24 07:50:30
    Temat: Re: Krokodyl, dodatkowa autoryzacja przelewu.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie czy masz u nich kredyt? Kiedy ostatnio dzwonił do Ciebie nasz
    > Doradca?

    Wydaje mi się, że oprócz cyferek z smsa trzeba będzie wklepać jakieś
    swoje hasło.

    A przy okazji. Zwracałem im kiedyś uwagę, że skoro cyferki z smsa do
    przelewu są jednorazowe, to po jasną cholerę są maskowane. Po wpisaniu
    nie masz możliwości skontrolowania czy wpisałeś dobrze. To mi
    powiedzieli, ze tak ma być i koniec.
    Rozumiem maskowane hasło wielokrotnego użytku. Inne banki nie ukrywają
    cyferek przy wpisywaniu tego smsa przy przelewie.