  • 1. Data: 2007-12-19 12:21:38
    Temat: Kredyty, konta itp
    Od: "marcin" <m...@p...onet.pl>

    Witam. Jesli ktos zamierza zaciągnac kredyt, otworzyc konto bankowe, rachunek
    karty kredytowej niech zrobi to poprzez strone www.um.waw.pl
    Jest to program partnerski bankier.pl . Kazdy kto otworzy konto, wysle
    wniosek kredytowy i dostanie kredyt bankier.pl wyplaca mi pare zlotych
    prowizji (nie sa to wielkie sumy ale kilka zlotych na piwko zawsze bedzie).
    Zachecam do korzystania z tej strony.

    Pozdrawiam.

    mg

  • 2. Data: 2007-12-19 19:08:17
    Temat: Re: Kredyty, konta itp
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wniosek kredytowy i dostanie kredyt bankier.pl wyplaca mi pare zlotych
    > prowizji (nie sa to wielkie sumy ale kilka zlotych na piwko zawsze

    to jeszcze poczytaj sobie w regulaminie programu partnerskiego na temat
    spamu i za co można wylecieć.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.