  • 1. Data: 2002-10-17 10:27:35
    Temat: Kredyt studencki i konto
    Od: "spa-wn" <s...@w...pl>

    Witam,
    nosze sie z zamiarem wziecia kredytu studenckiego, ale w zasadzie go nie
    potrzebuje i jestem ciekaw czy warto wziac go tylko po to zeby sobie te
    pieniade lezaly i procentowaly. Jesli tak, to co wybrac, jaki rodzaj lokaty
    czy tez konta, aby bylo to jak najkorzystniejsze?

    I drugie pytanie. Jaki bank polecacie studentowi, tzn. ktory ma najlepsza
    oferte dla studenta.

    pozdrawiam
    spa-wn

  • 2. Data: 2002-10-17 10:45:50
    Temat: Re: Kredyt studencki i konto
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik spa-wn <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aom3o9$rhv$...@n...tpi.pl...
    > Witam,
    > nosze sie z zamiarem wziecia kredytu studenckiego, ale w zasadzie go nie
    > potrzebuje

    to go nie bierz, bo
    1) zostaw go dla tych ktorzy potrzebuja
    2) odkladanie go na konto to czysta teoria, znam takich
    co mieli z nim tak robic, ale teoria sobie a zycie sobie

    pozdrawiam
    MarcinP

  • 3. Data: 2002-10-17 11:07:52
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2) odkladanie go na konto to czysta teoria, znam takich
    > co mieli z nim tak robic, ale teoria sobie a zycie sobie

    Jezeli panstwo daje taka mozliwosc studentom, to czemu z niej nie
    skorzystac, nawet dla czystego zysku (poprzez odkladanie pieniedzy na
    konto).

    Sam chcialem taki kredyt wziasc w podobnym celu, ale niestety do jego
    zaciagniecia potrzebne sa zaswiadczenia o zarobkach czlonkow rodziny (jesli
    nie jestes samowystarczalny), ktorych w zasadzie nie moge otrzymac. Troche
    zaluje, bo naprawde moznaby zarobic, ale co poradzic.

  • 4. Data: 2002-10-17 11:25:41
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    > Użytkownik spa-wn <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aom3o9$rhv$...@n...tpi.pl...
    >
    > to go nie bierz, bo
    > 1) zostaw go dla tych ktorzy potrzebuja

    Buhahahaha

    > 2) odkladanie go na konto to czysta teoria, znam takich
    > co mieli z nim tak robic, ale teoria sobie a zycie sobie

    To zle osoby miales okazje poznac. Ja wzialem taki kredyt, ktory wciaz
    grzecznie lezy na jednym z emaxow, a ja tymczasem go splacam bez zadnych
    problemow. Przypomne moze oprocentowanie: polowa redyskontowej, a w czasie
    studiow wogole.
    Moja rada jest taka, kredyt bierz i skladuj gdziekolwiek poza ROR-em np.
    zakladaj gdzies co miesiac lokate terminowa, albo zaraz po dostaniu
    przelewaj do jakiegos internetowego banku.
    Pozdrawiam
    MM

  • 5. Data: 2002-10-17 11:40:07
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Buhahahaha

    Nie wiem, co w tym smiesznego, ze mnie okradasz,
    bierzesz kredyt ktory jest Ci niepotrzebny a odsetki
    od tego kredytu zobowiazalo sie pokrywac panstwo
    (czyli ja, bo mnie zabieraja pieniadze z kazdej wyplaty).

    MarcinP

  • 6. Data: 2002-10-17 11:45:03
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    > Nie wiem, co w tym smiesznego, ze mnie okradasz,
    > bierzesz kredyt ktory jest Ci niepotrzebny a odsetki
    > od tego kredytu zobowiazalo sie pokrywac panstwo
    > (czyli ja, bo mnie zabieraja pieniadze z kazdej wyplaty).

    No z tym "okradasz" to sie chyba troche rozpedziles...
    Czy jezeli rolnik dostaje doplate do skupu np. rzepaku, to wedlug Ciebie tez
    Cie okrada?
    W koncu te doplaty finansuje skarb panstwa z Twoich podatkow.
    MM

  • 7. Data: 2002-10-17 11:51:15
    Od: "Michał Masłowski" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Okazuje sie, ze nie.
    > Kredyt musisz splacac w terminie i w ratach w jakich sie z bankim
    umowiles.
    > Pomysl "Zbieram ta kase, lezy na koncie a potem splacam od razu i nie
    musze
    > placic odsetek" jest dobry, ale...
    > Banki wymyslily "oplate karna za wczesniejsza splate kredytu" !!!

    Ale to nic nie szkodzi, bo np. oprocentowanie emaxa jest wyższe niż połowa
    redyskontowej (aktualnie redyskontowa coś nieco ponad 9%).
    MM

  • 8. Data: 2002-10-17 11:51:39
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl_spam>

    > Użytkownik spa-wn <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aom3o9$rhv$...@n...tpi.pl...
    >
    > to go nie bierz, bo
    > 1) zostaw go dla tych ktorzy potrzebuja

    Tym bardzie go bierz zeby uprzedzic mniej zaradnych

  • 9. Data: 2002-10-17 11:51:43
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]

    placic odsetek" jest dobry, ale...
    Banki wymyslily "oplate karna za wczesniejsza splate kredytu" !!!

    Michal.

  • 10. Data: 2002-10-17 11:52:55
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Nie wiem, co w tym smiesznego, ze mnie okradasz,
    > bierzesz kredyt ktory jest Ci niepotrzebny a odsetki
    > od tego kredytu zobowiazalo sie pokrywac panstwo
    > (czyli ja, bo mnie zabieraja pieniadze z kazdej wyplaty).

    Ja tez Cie okradlem - bylem u lekarza, a wcale tak bardzo chory nie bylem, i
    moglem sie obejsc...
    Pozderawiam.

    Zlodziej