  • 1. Data: 2002-10-17 07:38:19
    Temat: [BZ-WBK] znikajace rachunki
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    dzis BZ-WBK24 przywital mnie pokazujac jedynie rachunek karty
    a ROR-a nie ma. Dzwonilem do Oddzialu i podobno w zeszly czwartek tez taki
    objaw mieli, ale rachunek jeszcze podobno mam ;-)
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-10-17 07:44:49
    Temat: Re: [BZ-WBK] znikajace rachunki
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

> [...]
    > a ROR-a nie ma. Dzwonilem do Oddzialu i podobno w zeszly czwartek tez taki
    > objaw mieli, ale rachunek jeszcze podobno mam ;-)

    Dwa tygodnie temu miałem odwrotnie - widziałem ROR, nie
    widziałem karty. Przez telefon powiedzili mi, że "do południa
    wszystko będzie ok". O 12.15 było ok.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak