  • 11. Data: 2002-10-17 11:54:31
    Temat: Re: Kredyt studencki i konto
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl_spam>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aom7ie$ipm$1@news.tpi.pl...

    > Nie wiem, co w tym smiesznego, ze mnie okradasz,
    > bierzesz kredyt ktory jest Ci niepotrzebny a odsetki
    > od tego kredytu zobowiazalo sie pokrywac panstwo
    > (czyli ja, bo mnie zabieraja pieniadze z kazdej wyplaty).

    On nikogo nie okrada.

    Pomysl - zrob tak,zeby Ci nikt nie zabieral pieniedzy z wypłaty.
    Inwestuj, korzystaj z ulg, ze wszystkich mozliwosci jakie daje zycie
    Dziwie sie ze dajesz sobie zabierac pieniadze dobrowolnie ?

  • 12. Data: 2002-10-17 12:02:41
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > No z tym "okradasz" to sie chyba troche rozpedziles...
    > Czy jezeli rolnik dostaje doplate do skupu np. rzepaku, to wedlug Ciebie
    tez
    > Cie okrada?

    Nie, nie okrada. Ale jesli ten rolnik wezmie kredyt na preferencyjnych
    warunkch
    (bo doplaca do niego panstwo czyli ja) na modernizacje gospodarstwa
    a w zamian zrobi wesele corce, to mnie okrada.

    MarcinP

  • 13. Data: 2002-10-17 12:03:35
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Ja tez Cie okradlem - bylem u lekarza, a wcale tak bardzo chory nie bylem,
    > moglem sie obejsc...

    To po co poszedles ?

  • 14. Data: 2002-10-17 12:06:53
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Pomysl - zrob tak,zeby Ci nikt nie zabieral pieniedzy z wypłaty.
    > Inwestuj, korzystaj z ulg, ze wszystkich mozliwosci jakie daje zycie
    > Dziwie sie ze dajesz sobie zabierac pieniadze dobrowolnie ?

    To co tu piszesz to zwykle bajanie, bajubaju....
    Rozpisz mi prosze jak odzyskac caly podatek ?
    Tak czy siak to panstwo dziala bo placimy podatki.
    Im wiecej osob bedzie wykorzystywac sytuacje i brac co
    im sie nie nalezy, tym wiecej bedziemy (i ty tez) placic.
    Odbierzesz sobie jeden podatek, to zaplacisz inny wiekszy,
    w benzynie, wodce, chlebie, powietrzu......

    MarcinP

  • 15. Data: 2002-10-17 12:08:32
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Tym bardzie go bierz zeby uprzedzic mniej zaradnych

    Slusznie, ty mozesz studiowac bez kredytu ale go wezmiesz,
    ktos inny nie moze, ale kredytu nie dostanie, bo ty liczysz odsetki...
    Az wieje optymizmem, juz widze to lepsze jutro ;-)

    MarcinP

  • 16. Data: 2002-10-17 12:09:13
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > To po co poszedles ?

    Zeby Cie okrasc, przeciez...
    :-P

    Michal.

  • 17. Data: 2002-10-17 12:12:43
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > Zeby Cie okrasc, przeciez...
    > :-P
    >
    > Michal.

    :-) prawdziwa odpowiedz na to pytanie (po co poszedles)
    zaprzeczyla by Twojej tezie (nie musialem isc)

    MarcinP

  • 18. Data: 2002-10-17 12:15:15
    Od: "Kate" <k...@p...fm>

    > Banki wymyslily "oplate karna za wczesniejsza splate kredytu" !!!

    W przypadku kredytu studenckiego nie ma żadnych opłat za spłatę całości w
    momencie rozpoczęcia spłacania rat.

    pzdr
    Kate

  • 19. Data: 2002-10-17 12:28:08
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > :-) prawdziwa odpowiedz na to pytanie (po co poszedles)
    > zaprzeczyla by Twojej tezie (nie musialem isc)

    Klamstwo mi waść zarzucasz?
    MNIEEEE?
    Tomasz! Karabele!
    ;-)

    Michal

  • 20. Data: 2002-10-17 12:29:36
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > W przypadku kredytu studenckiego nie ma żadnych opłat za spłatę całości w
    > momencie rozpoczęcia spłacania rat.

    "W zadnym z bankow" dopisz jeszcze, i napisz koniecznie dla czego nie moze
    byc...
    :-)

    Michal.