  • 21. Data: 2002-10-17 12:59:13
    Temat: Re: Kredyt studencki i konto
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl_spam>

    > To co tu piszesz to zwykle bajanie, bajubaju....
    > Rozpisz mi prosze jak odzyskac caly podatek ?
    Zapewniam Cie ze mozna. Jedynie składki ZUS nie mozna odzyskac.

    > Tak czy siak to panstwo dziala bo placimy podatki.
    > Im wiecej osob bedzie wykorzystywac sytuacje i brac co
    > im sie nie nalezy, tym wiecej bedziemy (i ty tez) placic.
    Nalezy ukrocic taka mozliwosc, likwidujac wszystkie ulgi

    > Odbierzesz sobie jeden podatek, to zaplacisz inny wiekszy,
    > w benzynie, ( ropa dla rolnikow ) wodce ( z Czech ) , chlebie ( na 3
    bochenki miesiecznie wystarczy ), powietrzu......

    Wolalbym, aby podatek wynosil np. 8 %, by przeznaczany tylko na
    wojsko,policje,utrzymanie 20 % obecnej ilosci urzednikow. Bez jakichkolwiek
    ulg.

    Skoro jednak obecnie kasa idzie na doplaty do studentow,gornikow,rolnikow
    normalne jest zeby zaplacic tego podatku najmniej.

  • 22. Data: 2002-10-17 13:02:59
    Od: "Dareq" <d...@p...onet.pl_spam>

    Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Slusznie, ty mozesz studiowac bez kredytu ale go wezmiesz,
    Poniewaz pracuje od 16 roku zycie, a nie opiedalam sie z butelka piwa pod
    budka i nie narzekam jaki ten swiat jest okrutny.

    > ktos inny nie moze, ale kredytu nie dostanie, bo ty liczysz odsetki...
    Nie licze odsetek tylko mysle o mojej Zonie i przyszlych dzieciach, zeby
    mialy jak najlepiej

    > Az wieje optymizmem, juz widze to lepsze jutro ;-)
    Ja i inni Ci nie pomoga, licz na siebie

  • 23. Data: 2002-10-17 14:49:11
    Od: Student <s...@w...ae.krakow.pl>

    bez sensu

  • 24. Data: 2002-10-17 19:38:06
    Temat: Odp: Kredyt studencki i konto
    Od: "cd" <p...@p...onet.pl>

    od 26.09. stopa redysonta weksli NBP wynosi 8.5 %

    ---

  • 25. Data: 2002-10-18 16:05:43
    Od: "spa-wn" <s...@w...pl>

    > Użytkownik spa-wn <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aom3o9$rhv$...@n...tpi.pl...
    >
    > to go nie bierz, bo
    > 1) zostaw go dla tych ktorzy potrzebuja

    hmmm.. jest jakies powazniejsze odgorne ograniczenie ilosci udzielonych
    kredytow?

    jak bedziesz takim idealista to cienko na tym wyjdziesz...

    > 2) odkladanie go na konto to czysta teoria, znam takich
    > co mieli z nim tak robic, ale teoria sobie a zycie sobie

    no dopoki nie bede przepijal to chyba tym bardziej warto wziac. a nie daj
    boze cos mi sie przydarzy, i bede potrzebowal kasy na operacje, wtedy sobie
    weze kredyt komercyjny?

    pozdrawiam
    spa-wn