  • 1. Data: 2002-07-20 23:39:23
    Temat: Kredyt odnawialny w Multi
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Czesc!
    Ma ktos taki kredyt odnawialny w Multibanku? Skorzystalem z ich kalkulatora
    http://www.multibank.pl/oferta/calc.jhtml
    i wyszlo mi mniej wiecej tyle, ile potrzebuje. Oczywiscie zastrzegaja sie,
    ze to tylko takie przyblizenie. Stad moje pytanie - jak to wyglada w
    praktyce? Czy mozna liczyc na kwote z kalkulatora czy jest byla ona w Waszym
    wypadku mniejsza?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-07-20 23:54:33
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Multi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > praktyce? Czy mozna liczyc na kwote z kalkulatora czy jest byla ona w
    Waszym
    > wypadku mniejsza?

    Tylko do oddzialu idz :) Bo przez telefon to tak sobie z tym jest

  • 3. Data: 2002-07-21 06:35:38
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Mi dali nawet więcej niż wyszło z kalkulatora...

    Są ok

    Pozdrooo

  • 4. Data: 2002-07-21 07:54:35
    Od: "mcp" <r...@s...com.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Waszym
    >
    > Tylko do oddzialu idz :) Bo przez telefon to tak sobie z tym jest

    O tak, to prawda, mi przez telefon zaproponowali kwote X, nastepnego dnia
    poszedlem do oddzialu i zaproponowano mi kwote 2X

    pozdrawiam
    rafal

  • 5. Data: 2002-07-21 10:48:42
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mi dali nawet więcej niż wyszło z kalkulatora...

> [...]
    A czy wybierajc sie do oddzialu, trzeba miec jakies papiery (zaswiadczenie o
    dochodzie,itp...)?
    Mam konto od 9 miesiecy, ale wplacalem drobne sumy (ok. 200 zl). Od tego
    meisiaca zamierzam przelewac cala kase za prace (ok 3000 zl na umowe o
    dzielo). Czy poczekac ze 3 miesiace, czy juz isc po kredycik w koncie?

    pozdrawiam
    Piotrek

  • 6. Data: 2002-07-21 11:47:08
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "mcp" <r...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > O tak, to prawda, mi przez telefon zaproponowali kwote X, nastepnego dnia
    > poszedlem do oddzialu i zaproponowano mi kwote 2X

    Dziekuję za dotychczasowe odpowiedzi.

    A jak się miało X do kwoty obliczonej przez bezduszny kalkulator?

    I jeszcze jedno pytanie, czy za samo rozpatrzenie wniosku są jakies opłaty?

    BaLab

  • 7. Data: 2002-07-21 11:50:42
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Jul 2002 13:47:08 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >Dziekuję za dotychczasowe odpowiedzi.
    >
    >A jak się miało X do kwoty obliczonej przez bezduszny kalkulator?

    Nie ma tu sensownej odpowiedzi, wszytko zalezy do indywdualnego
    przypadku.

    >I jeszcze jedno pytanie, czy za samo rozpatrzenie wniosku są jakies opłaty?

    Nie ma oplat za rozpatrznie wniosku o kredyt w ROR
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-07-21 12:04:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > meisiaca zamierzam przelewac cala kase za prace (ok 3000 zl na umowe o
    > dzielo). Czy poczekac ze 3 miesiace, czy juz isc po kredycik w koncie?

    oczekac. I sobie robic sztuczny ruch :)

  • 9. Data: 2002-07-22 11:15:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > meisiaca zamierzam przelewac cala kase za prace (ok 3000 zl na umowe o
    > dzielo). Czy poczekac ze 3 miesiace, czy juz isc po kredycik w koncie?

    Wpisz do kalkulatora, że masz wpływy 200 zł/mies i zobacz ile dostaniesz - a
    potem wpisz wpływy 3000 zł i posiadanie konta od 12 mies. Jest różnica?
    ;-)))

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-07-22 17:43:10