  • 1. Data: 2002-07-21 05:41:53
    Temat: nawiąze wspólpracę
    Od: "pfkulikowski" <p...@p...onet.pl>

    Zajmuje sie pośrednictwem finansowym.
    Szukam kobiet w wieku 25-30 lat (najlepiej samotne) do wspólpracy w
    udzielaniu kredytów bankowych z terenu województwa dolnośląskiego.
    Szczególnie zalezy mi na miastach w których szaleje Provident - Legnica,
    Jelenia Góra, Bolesławiec.
    Mam atrakcyjny produkt bankowy - kredyt dla osób zadłuzonych w innych
    bankach udzielany przez jeden ze Śląskich bankow. Kredyty gotowkowe nie są
    duże do 10.000 zł, ale z gwarancją że kredytobiorca nie zostanie sprawdzony
    w żadnej kartotece bankowej. Przykładowo małzeństwo z dwoma dochodami
    łacznie ok. 1500 zł netto - może starac sie o kredyt w wysokosci 5000 zł.
    Osoby które zdecydują sie na wspólpracę nie ponoszą żadnych kosztów,
    zapewniam szkolenie. Warunkiem jest posiadanie telefonu, dobrze jest mieć
    samochod. Proponuje od 2 do 3 % prowizji od udzielonego kredytu. Sprawa
    jest prosta. Żeby nie bylo niejasności mój procent wynegocjowany z bankiem
    jest ciut wyzszy. Zarabia osoba która pisze kredyt, zarabiam ja
    Po wiecej informacji zapraszam na priv.

  • 2. Data: 2002-07-21 07:36:31
    Temat: Re: nawi?ze wspólpracę
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 21 Jul 2002 07:41:53 +0200, "pfkulikowski"

> [...]
    >duże do 10.000 zł, ale z gwarancją że kredytobiorca nie zostanie sprawdzony
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Daj cynka jaki to bank, to bedziemy wiedziec gdzie w nastepnej
    kolejnosci wprowadzi sie zarzad komisaryczny z powodu nadmiaru zlych
    dlugow ;-))))))

    MSPANC
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-21 07:42:13
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Wojtek Frabinski wrote:
    > Daj cynka jaki to bank, to bedziemy wiedziec gdzie w nastepnej
    > kolejnosci wprowadzi sie zarzad komisaryczny z powodu nadmiaru zlych
    > dlugow ;-))))))

    Ty się Wojtuś nie śmiej. Jeśli facet ma lepszą windykacje niż nasze pożal-się-Boże
    banki, a do tego wyższe oprocentowanie, to może wyjść na swoje.

    A banki? Banki niech dalej sobie inwestują w obligacje, bo tak
    "bezpieczniej"...
    --
    pjo

  • 4. Data: 2002-07-21 08:33:54
    Temat: Re: nawiąze wspólpracę
    Od: "supermenn" <m...@w...pl>

    Pewnie model cwaniaka typu my ci pożyczymy 10 000 ala najpierw ty pożycz na
    200 zł..... i spadaj ...
    supermenn.

  • 5. Data: 2002-07-21 08:57:11
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    chodzi o to ze koles ten szuka przyjaznego, kobiecego, interfejsu do
    udzielania kredytow ktore beda
    egzekwowane potem przy pomocy mordobicia.

    a za oferowanie "produktu bankowego" bez bycia bankiem to Policja powinna
    wysledzic kim ow gosc jest w rzeczywistosci i go OD RAZU ZGARNAC
    (z-palowanie po drodze by nie zaszkodzilo).

  • 6. Data: 2002-07-21 21:31:51
    Od: "pfkulikowski" <p...@p...onet.pl>

    Szanowny supermenie. Jak nie masz nic do powiedzenia w wiadomej sprawie to
    lepiej sie nie wypowiadaj. Ja rzeczywiscie proponuje prace. Napisalem ze bez
    zadnych kosztow wlasnych. Najlepiej udawac madrego stukac w kalwiature i
    wysmiewac wszystko i wszystkich. Zeby ci zamknac usta bank Nazywa sie
    Mikolowski Bank Spoldzielczy, a jak sam wiesz banki sprzedaja produkty (
    kredyty). Bank ma sie calkiem dobrze a kredyty przygotowal dla ludzi ktorzy
    sie gdzies przymoczyli w innych bankach wychodzac z zalozenia ze do
    splacania naleznosi moze wykorzystac poreczycieli. I tak osoba samotna bez
    poreczyciela majaca dochod netto nawet 10.000 zł -nie dostanie w tym banku
    ani zlotowkia z poreczycielem 5000 bez problemu Zycze mniej uszczypliwosci
    a troche wiecej pomyslunku. Na koniec ucinajac wszelka z mojej strony
    dyskusje napisze tak. Zarobek miesieczny z prowizji piszac kredyty bez
    wysilku przekraca 8.000 zł, o czym sam sie przekonalem . Nadmienie tylko ze
    nie kasujesz zadnej kasy od kredytobiorcy.Jesli pisalem ze szukam
    wspolpracownikow to tylko dlatego ze chce zarobic 2 razy wiecej a przy
    okazji dac zarobic innym. Zobacz jakie to proste. Wystarczy policzyc 3% od
    5000 tys daje kwote 150 zł, aby sie przekonac ile mozesz zarobic daj na
    tydzien ogloszenie w gazecie - kredyt dla zadluzonych w innych bankach.
    Zobaczysz wtedy czy bedziesz mial choc godzine dla siebie by moc wysylac
    uszczypliwe uwagi na grupe. Jak sie o tym przekonasz to byc moze innym razem
    jak cos napiszesz to pomyslisz. Dlaczego samotne kobiety. Sa dokladniejsze
    bardziej systematyczne i nie obciazone domowymi obowiazkami. Poza tym chyba
    milej ci na duszy jak przychodzi do ciebie mila sympatyczna dziewczyna i
    wypisuje kredyt.

  • 7. Data: 2002-07-23 13:24:44
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości

    > A banki? Banki niech dalej sobie inwestują w obligacje, bo tak
    > "bezpieczniej"...

    Masz jakies zbiorcze dane bilansowe dla systemu bankowego?
    Bardzo mnie to ciekawi ile % aktywow pracujacych (czy jak to sie tam fachowo
    nazywa) banki maja w OS i BS?

    Karol

  • 8. Data: 2002-07-23 15:01:32
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > a za oferowanie "produktu bankowego" bez bycia bankiem to Policja powinna
    > wysledzic kim ow gosc jest w rzeczywistosci i go OD RAZU ZGARNAC
    > (z-palowanie po drodze by nie zaszkodzilo).

    A moze zaczelaby od wysledzenia i palowania instytucji typu Polska Grupa
    Kapitalowa (czy tam Finansowa) czy BTM Better Then Money