  • 1. Data: 2002-07-20 23:19:25
    Temat: Ciekawe - pko bp - strona WWW
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nominacja serwisu www.pkobp.pl

    Organizatorzy i przedstawiciele jury Konkursu Teraz Internet 2002 przyznali
    serwisowi www.pkobp.pl nominację w III edycji Konkursu w następujących
    kategoriach:
    strona firmowa, korporacyjna;
    dom maklerski, bank, usługi ubezpieczeniowe.
    Nasz serwis został uznany za bardzo dobry pod względem wizualnym, obsługi i
    innowacyjnych rozwiązań technicznych.
    To już trzecia nominacja dla witryny banku. W poprzednich edycjach konkursu
    została dwukrotnie uznana za najlepszą stronę w kategorii dom maklerski,
    bank, usługi ubezpieczeniowe.

    za pko bp

    ----
    Amra the Freelancer
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-07-21 14:33:29
    Temat: Re: Ciekawe - pko bp - strona WWW
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote
    [in news:ahcrgl$rev$1@news.onet.pl]:

    > Organizatorzy i przedstawiciele jury Konkursu Teraz Internet 2002 przyznali
    > serwisowi www.pkobp.pl nominację w III edycji Konkursu w następujących
    > kategoriach:
    [...]

    Wybaczcie, ale nie piszcie o Teraz Internet
    w poważnym tonie.

    I podobnie o serwisie PKO BP.

    :/

    --
    http://szymon/

  • 3. Data: 2002-07-21 21:35:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wybaczcie, ale nie piszcie o Teraz Internet
    > w poważnym tonie.
    >
    > I podobnie o serwisie PKO BP.
    >
    > :/

    Toz ja wlasnie pisalem wramach rozrywki ;)_

  • 4. Data: 2002-07-22 19:32:49
    Od: "Konrad" <k...@p...pl>

    Witam
    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Wybaczcie, ale nie piszcie o Teraz Internet
    > w poważnym tonie.
    >
    > I podobnie o serwisie PKO BP.

    to ciekawe. moze ciut rozwiniesz?
    Pozdrawiam