  • 1. Data: 2004-02-11 22:08:25
    Temat: Kredyt odnawialny w Mbanku
    Od: "Puszka" <p...@g...pl>

    Witam
    czy ktos moze mi odpowiedziec na proste pytanie co to jest ten kredyt
    odnawialny w Mbanku.
    Wiem co to jest kredyt ale o co chodzi z tym odnawialnym.

    Chcialem w MBanku wziasc 5000zl kredytu. mam konto jakies 2 lata z ciaglymi
    wplywami.
    Na stronie MBanku nie ma wyjasnienia co to znaczy odnawialny.

    Pozdrawiam
    Puszka

  • 2. Data: 2004-02-11 22:14:18
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w Mbanku
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    > wplywami.
    > Na stronie MBanku nie ma wyjasnienia co to znaczy odnawialny.

    http://ag.bocznica.org
    a tam m.in.
    http://www.money.pl/banki/felietony/1211/1/

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-11 22:31:53
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 11 Feb 2004 23:08:25 +0100, w <c0e94u$o3j$1@inews.gazeta.pl>, "Puszka"

    > Chcialem w MBanku wziasc 5000zl kredytu. mam konto jakies 2 lata z ciaglymi
    > wplywami.
    > Na stronie MBanku nie ma wyjasnienia co to znaczy odnawialny.

    Że co roku zapłacisz im 1% od kwoty kredytu, w zamian będziesz miał ten kredyt
    perzedłużony o następny rok.

  • 4. Data: 2004-02-12 08:54:20
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Puszka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > czy ktos moze mi odpowiedziec na proste pytanie co to jest ten kredyt
    > odnawialny w Mbanku.
    > Wiem co to jest kredyt ale o co chodzi z tym odnawialnym.

    Tutaj całe wyjaśnienie:
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/multiarticle.html?a
    rticle_id=924984

    Pozdrawiam