eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt na zakup nieruchomości 100% wartości - jakie dodatkowe warunki ? › Re: Kredyt na zakup nieruchomości 100% wartości - jakie dodatkowe warunki ?
    From: Jacek <j...@-...devguide.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na zakup nieruchomości 100% wartości - jakie dodatkowe warunki
    ?
    Date: Thu, 14 Jul 2005 10:15:34 +0200

    Flashka wrote:

    > Skoro tak, to chyba nie bede sie upieral przy tych "100%".
    > Tak sie zastanawiam ile taka biedna myszka jak ja moze wynegocjowac z
    > bankiem, moze ktos ma doswiadczenie ?

    To zalezy, przede wszystkim od tego z kim masz do czynienia i od np.
    tego w jakiej walucie bierzesz kredyt. Np. jezeli chcesz brac kredyt na
    100% moga odmowic przyznania kredytu w CHF i zgodzic sie tylko na
    drozszy kredyt w PLN. Podobnie moga postapic w przypadku, gdy
    prowadzisz dzialalnosc gospodarcza. Ale jesli masz umowe o prace i
    stale dochody, to moze dostaniesz kredyt w CHF, na 100%. Nie rezygnuj,
    bankow jest u nas dostatek, spotkania z konsultantami nic nie kosztuja
    (no, poza poswieconym na nie czasem) i mozesz miec wieksze szanse niz Ci
    sie wydaje.

    Moze MultiPlan albo WWJ (oba z MultiBanku) bylby dobrym rozwiazaniem?
    Mnie sie nie udalo w Multi, bo trafilem na wyjatkowo zacietego
    'doradce', ktory twardo odmawial uznania sporej czesci moich dochodow
    (skarbowka uznaje je bez problemu), ale wielu ludzi chwali te kredyty.

    > P.S.
    > Podobno mozliwosc wczesniejszej splaty to juz standard w kredytach...

    Diabel tkwi w szczegolach, jak w rosyjskiej gramatyce. Niektore banki
    pozwalaja na wczesniejsza splate, ale po np. 3 latach (tak ma np.
    Nordea). Jezeli chcesz splacic kredyt wczesniej, zaplacisz prowizje.
    Niektore banki pobiora prowizje za wczesniejsza splate bez wzgledu na to
    kiedy chcesz taki kredyt splacic. Inne nie pozwola Ci na to przez np.
    2-3 lata. Oficjalne oferty to jedno, rzeczywistosc to drugie.
    Najbardziej zaskakujace moga byc oferty bankow, ktore oficjalnie nie
    pozwalaja na splate bez prowizji, ale maja 'promocje', np. sa od czasu
    do czasu mozesz zalapac sie na promocje, ktore pozwalaja Ci na splate
    kredytu w dowolnie wybranym czasie, bez prowizji. Jak sie zalapiesz
    (niech Ci to wpisza do umowy kredytowej), zachowasz swobode splat.

    --
    Jacek
    jacek>at<devguide>dot<net