  • 11. Data: 2005-02-25 12:37:32
    Temat: Re: Kredyt na samochód a szkoda całkowita
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Feb 2005 00:39:07 -0600, w <cvmh6c$7cf$1@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > W ten sposób oni już go trzy razy złomowali. Jakiś pechowy kierowca jestem.

    Nie pechowy, a kiepski.

  • 12. Data: 2005-02-25 14:56:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Radoslaw P. wrote:

    > Nie pechowy, a kiepski.

    Tez bys sie nie zatrzmal na lodzie, jak nagle gosciu przed toba
    postanawia wysadzic pasazerke na srodku ulicy.
    Zamiast pieprznac w samochod z ludzmi w srodku i to na dodatek
    wysiadajacymi wolalem przeleciec przech chodnik i piperznac w cos
    solidniejszego, betonowego z boku.
    On przjechal zamarznieta kałużę i stanął tuż za nią, mi przyszło
    zatrzymać się na kałuży.

  • 13. Data: 2005-02-25 15:46:02
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Dnia 2/25/05 3:56 PM, Pan(i) witek napisał(a) :

> [...]
    > solidniejszego, betonowego z boku.
    > On przjechal zamarznieta kałużę i stanął tuż za nią, mi przyszło

    To gościu przed Tobą na łańcuchach jechał, że NAGLE postanowił
    i zdołał się zatrzymać? Nie ślizgało go?
    Zresztą na lodzie to od poprzednika na 200 metrów trzeba się trzymać...

    --

    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 14. Data: 2005-02-25 15:57:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kuba wrote:

    > To gościu przed Tobą na łańcuchach jechał, że NAGLE postanowił
    > i zdołał się zatrzymać? Nie ślizgało go?
    > Zresztą na lodzie to od poprzednika na 200 metrów trzeba się trzymać...

    Zamarzniętej kałuży pod sniegiem nie widać.
    On się na niej zaczął ślizgać i leciał do przodu, jak mu się kałuża
    skończyła to się zatrzymał.
    Nigdy nie rąbnąłeś kolegli przed tobą na ślizgawce, jak stał tuż na jej
    końcu?

    Mnie, kałuża skończyłaby się mniej więcej w tym samym miejscu co on
    stał, więc puściłem hamulce i skręciłem w bok.

  • 15. Data: 2005-02-25 16:44:11
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    witek (news:cvmh6c$7cf$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
    > Robert wrote:
    > "Panowie ja chcę mieć samochód za tydzień gotowy. Z tego co dostanę z PZU,
    > opłacam kolejną składkę a reszta wasza".
    > Zwykle było tak, że ja już jeździłem zanim PZU zdążyło w ogóle za sprawę
    > się zabrać.

    Kurna... no to jestem bogatszy w doświadczenie. Następnym razem tyż tak
    zrobię :>

    R.

  • 16. Data: 2005-02-25 16:46:23
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Krab (news:cvmlhc$3v2$1@nemesis.news.tpi.pl)
    > z tym sie zgadza
    > a zwrocic uwage nalezy na to czy ubezpieczyciel wyplacil wartosc netto czy
    > brutto, nie wiem jak z tym jest teraz, ale dawniej bylo standardem ze
    > wyplacali tylko netto, po zakonczeniu sprawy nalezy wowczas zlozyc pismo
    > do ubezpieczyciela o wyrownanie wyplaty a nastepnie standardowa odmowa i
    > sprawa do sadu, warto wiec przeczytac papiery przy wyplacie i
    > ewentualnie zaznaczyc na nich, ze bedziesz dochodzil wyplaty roznicy sam
    > od ubezpieczyciela - za zakonczone uznajesz jedynie sprawy z bankiem.-
    > gdyby byla taka sytuacja

    Samochód na osobę fizyczną, ale rzeczywiście. W przypadku odliczania VAT
    oddają ci netto. Za to jakoś fajnie jest w leasingu :> nic tylko rozbijać
    się autami.

    A wracając do sprawy. Dałoby się dogadać z Bankiem żeby nie zajmował kasy z
    AC??

    R.

  • 17. Data: 2005-02-25 16:54:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert wrote:

    > A wracając do sprawy. Dałoby się dogadać z Bankiem żeby nie zajmował kasy z
    > AC??

    Zawsze się da, ale sądzę, że jedyna możliwość to jest taka, że jutro
    wpłacasz resztę pieniędzy za samochód.
    Wcale nie jest powiedziane, że bank np. nie dałby ci na to kredytu
    gotówkowego od ręki i wówczas spłacałbyś kredyt, ale to już musisz z
    bankiem gadać.

  • 18. Data: 2005-02-25 17:04:54
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    witek (news:cvnl7t$e9g$1@inews.gazeta.pl)
    Napisał(a):
> [...]
    > Wcale nie jest powiedziane, że bank np. nie dałby ci na to kredytu
    > gotówkowego od ręki i wówczas spłacałbyś kredyt, ale to już musisz z

    Raczej wolałbym ustalić, że nie ruszamy kredytu, z AC naprawiam autko, mam
    gdzieś utratę gwarancji, a reszta kasy zostaje zablokowana przez Bank na
    poczet ew. szkód (prywatne AC) oraz awarii normalnie podlegających
    gwarancji...

    R.

  • 19. Data: 2005-02-25 17:26:15
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Feb 2005 08:56:30 -0600, w <cvneav$cmd$1@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

> [...]
    > solidniejszego, betonowego z boku.
    > On przjechal zamarznieta kałużę i stanął tuż za nią, mi przyszło

    No cóż, nie wnikam, bo nie muszę (kodeks drogowy wyraźnie określa czyja jest
    wina :)). I tak trzy razy złomowałeś ten pojazd? ;)

  • 20. Data: 2005-02-25 17:27:00
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 25 Feb 2005 17:46:23 +0100, w <cvnkef$1cv$1@shodan.interia.pl>, "Robert"
    <T...@i...pl> napisał(-a):

    > Samochód na osobę fizyczną, ale rzeczywiście. W przypadku odliczania VAT
    > oddają ci netto. Za to jakoś fajnie jest w leasingu :> nic tylko rozbijać
    > się autami.

    Już nie. Pobierają składkę brutto i oddają brutto.