  • 1. Data: 2007-03-02 14:12:19
    Temat: Kredyt na mieszkanie
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.malpa.pl>

    Witam!

    Mam male pytanko.

    Ktory bank powinienem najpierw odwiedzic jesli chcialbym dostac kredyt
    na domek, majac juz mieszkanie.
    Zakladam sytuacje ze mam mieszkanie warte 500 tys i chcialbym kupic
    domek wart 500 tys, ale nie mam kasy.
    Mieszkanie jest moja wlasnoscia, splacone, zadnych obciazen.

    Chcialbym wziac kredyt, kupic domek, sprzedac mieszkanie splacic domek.
    Calosc zakladam w ciagu 2 lat.

    Mam szanse na taki kredyt?
    Jesli tak to co powinienem wiedziec, co pytac w banku?
    NIe bralem w zyciu tak duzego kredytu.

    Pozdrawiam

    KOMTUR

  • 2. Data: 2007-03-02 14:22:46
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie
    Od: d...@g...com

    On 2 Mar, 15:12, KOMTUR <k...@a...przed.malpa.pl>
    wrote:
> [...]
    > Calosc zakladam w ciagu 2 lat.
    >
    > Mam szanse na taki kredyt?
    > Jesli tak to co powinienem wiedziec, co pytac w banku?

    Oczywiście jesli do tego zabezpieczenia masz jeszcze zdolność
    kredytową,
    to kazdy bank. Jesli tej zdolności nie masz to tylko jeden bank, ale
    na droższych warunkach.
    Podaj wiecej szcegółów a wtedy mogę coś zaproponowac.
    Pozrd
    DD

  • 3. Data: 2007-03-02 19:40:17
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>

    d...@g...com pisze:

> [...]
    > na droższych warunkach.
    > Podaj wiecej szcegółów a wtedy mogę coś zaproponowac.

    Wlasnie na obecna chwile nie bardzo z ta zdolnoscia, bo zona jest na
    wychowawczym, ale wraca w lipcu do roboty.
    A za domek trzeba by placic wlasnie w lipcu.

    Wiec jaki mam wybor?

    Pozdrowka

    KOMTUR

  • 4. Data: 2007-03-05 11:41:15
    Od: d...@g...com

    On 2 Mar, 20:40, KOMTUR <k...@a...przed.maupa.pl>
    wrote:

> [...]
    > wychowawczym, ale wraca w lipcu do roboty.
    > A za domek trzeba by placic wlasnie w lipcu.

    No więc, jeden bank udziela kredytu w ywsokości 65% wartości
    nieruchomosci tylko na oświadczenie o dochodach, bez
    wymogu przedstawiania dokumentów fonansowych. Oczwiście taki kredyt
    jest nieco wyżej oprocentowany. Ale coś za coś.
    Tylko, że z tego co piszesz to bedzie za mało.
    Teraz są juz takie transakcje na rynku, że przedajesz mieszkanie, ale
    wyprowadzasz się z niego za kilka miesięcy, przez ten czas
    kupujesz dom i juz. Wszystko, tzn. terminy wyrowadzania wpisujesz w
    akt notarialny.
    Ale ta wersja z kredytem trochę droższym tez jest ok., bo i tak
    wczesniej to spłacisz

    Pozdr
    DD

  • 5. Data: 2007-03-05 13:57:47
    Od: KOMTUR <k...@a...przed.malpa.pl>

    d...@g...com napisał(a):

> [...]
    > jest nieco wyżej oprocentowany. Ale coś za coś.
    > Ale ta wersja z kredytem trochę droższym tez jest ok., bo i tak

    A jaki to bank?

    Pozdrowka

    KOMTUR

  • 6. Data: 2007-03-05 14:54:56
    Od: d...@g...com

    On 5 Mar, 14:57, KOMTUR <k...@a...przed.malpa.pl>
    wrote:

    > A jaki to bank?
    >
    > Pozdrowka
    >
    > KOMTUR

    DomBank,
    oczywiście musiałabym uzyskać więcej informacji, żeby podać konkretną
    ofertę.

    Pozdr
    Danuta Doligalska
    Optimum Finanse Sp. z o.o.
    Warszawa

  • 7. Data: 2007-03-06 10:22:46
    Od: z...@p...onet.pl

    Napisz jeszcze tylko ile ta wczesniejsza splata bedzie kosztowala. Bo to tez sa
    ogromne pieniadze.

  • 8. Data: 2007-03-06 22:04:46
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Napisz jeszcze tylko ile ta wczesniejsza splata bedzie kosztowala. Bo to
    > tez sa
    > ogromne pieniadze.

    No wlasnie... ja ostatnio sie interesowalem DomBankiem, sprawiali wrazenie
    profesjonalnej i milej obslugi, a warunki zaproponowali tragiczne... zakup
    dzialki, oprocentowanie prawie 9%, zrezygnowalem!

    A co do wczesniejszej splaty, to tutaj takze jest tragicznie...

    "Opłata za wcześniejszą spłatę kapitału, w przypadku umów kredytu zawartych
    na podstawie wniosków kredytowych złożonych w Banku po 30 czerwca 2006r.

    jeżeli w okresie krótszym niż 1/3 umownego okresu kredytowania kredytobiorca
    spłaci ponad 90% wypłaconej kwoty kredytu
    według wzoru:

    wysokość opłaty= kwota kredytu według wartości umowy x 0,1% x (liczba
    miesięcy stanowiąca 1/3 okresu kredytowania - liczba miesięcy do dnia
    dokonania 90% spłaty od dnia uruchomienia kredytu/I transzy kredytu)"

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson