  • 1. Data: 2003-01-07 10:53:17
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w PKOBP
    Od: j...@h...pl

    Witam

    Chciałem zaciągnąć kredyt mieszkaniowy w PKOBP z ubezpieczonym wkładem własnym.
    W kilku okolicznych oddziałach poinformowano mnie, że warunkiem jest posiadanie
    dochodów ok. 3500 netto.
    Kontaktując się z doradcą na ich stronie internetowej otrzymałem odpowiedź, że
    nie ma żadnych warunków jeśli chodzi o dochody (wystarczy posiadać zdolność
    kredytową).
    Jak jest naprawdę, czy ktoś brał taki kredyt?

    pozdrawiam
    Jasza

  • 2. Data: 2003-01-08 21:06:08
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w PKOBP
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    Użytkownik <j...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    własnym.
    > W kilku okolicznych oddziałach poinformowano mnie, że warunkiem jest
    Jezeli jestes jedynym wnioskodawca to owszem :(

> [...]
    odpowiedź, że
    > nie ma żadnych warunków jeśli chodzi o dochody (wystarczy posiadać
    Qrde a jak chcesz miec zdolnosc kredytowa bez odp dochodow ?
    Tak byc musi ze jakies dochody sa wymagane ...
    Wejdz do oddzialu i odrazu zapytaj ktory oddzial w okolicy zajmuje sie
    najczesciej tym [bo mozesz uslyszec jeszcze wieksza herezje] i udaj sie do
    oddzialu zajmujacego sie stricte kredytami mieszkaniowymi.
    Udaj sie tam i all

    > Jak jest naprawdę, czy ktoś brał taki kredyt?

    Naprawde sam sprawdz ..tam nie gryza :)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 3. Data: 2003-01-09 09:15:27
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

> [...]
    zdolność
    > kredytową).
    > Jak jest naprawdę, czy ktoś brał taki kredyt?

    Ja bralem taki kredyt pod koniec grudnia, i nie bylo mowy o takim
    ograniczeniu ale moze dlatego ze zarabiam wiecej no i bralem razem z moja
    wybranka :o).
    Ale z tego co wiem to jest roznie w roznych oddzialach, trzeba niestety
    pochodzic i porozmawiac.
    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2003-01-09 13:55:04
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > kredytową).
    > Jak jest naprawdę, czy ktoś brał taki kredyt?

    Co rozumiesz po pojęciem "ubezpieczony wkład własny"?

  • 5. Data: 2003-01-09 14:56:32
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    "-< CZAJU >-" wrote:

    > Ja bralem taki kredyt pod koniec grudnia, i nie bylo mowy o takim
    > ograniczeniu ale moze dlatego ze zarabiam wiecej no i bralem razem z moja
    > wybranka :o).

    Tak apropos brania kredytów z wybranką:
    http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=48226

    Zdaje się, że mamy kolejny bubel prawny - mowa o dość absurdalnym
    zapisie, który znalazł się w znowelizowanej ordynacji podatkowej,
    obowiązującej od początku roku. Przepis ten odbiera małżeństwom prawo do
    występowania o wpis hipoteczny na ich wspólne nieruchomości. Może to
    zrobić jedynie fiskus albo samorządy.

    Pomysłodawcą tych zmian było Ministerstwo Finansów. Dziwaczna poprawka
    przeszła gładko przez Ministerstwo Sprawiedliwości, a także Sejm i
    Senat.

    Jeśli przepisy się nie zmienią, to mąż i żona nie będą mogli kupić
    mieszkania na kredyt hipoteczny, co jak wiadomo jest najczęstszym
    sposobem na zdobycie własnych, upragnionych metrów kwadratowych. Sprawę
    da się załatwić dopiero po podpisaniu rozdzielności majątkowej, lub
    po... rozwodzie.

    Na razie banki nie stosują restrykcyjnie tego przepisu, licząc, że już
    wkrótce ten fatalny zapis zostanie skorygowany i nastąpi powrót do
    starych, sprawdzonych i – przede wszystkim – sensownych rozwiązań.
    WIĘCEJ NA TEN TEMAT:

    Jeśli tak się nie stanie, banki przestaną kredytować małżonków, mających
    wspólnotę majątkową.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-01-14 08:22:59
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 9 Jan 2003 14:55:04 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

    >własnym.
    >posiadanie

    >Co rozumiesz po pojęciem "ubezpieczony wkład własny"?

    Chodzi o ubezpieczenie "brakujacego wkladu wlasnego", czyli dodatkowa oplata za
    to, ze nie masz wymaganych 20% wartosci lokalu.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 7. Data: 2003-01-14 14:27:22
    Od: "Piotr Giniewski" <p...@g...pl>

    Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Ciekawe - mi powiedzieli że 3000 netto musi mieć przynajmniej jeden ze
    współkredytobiorców.

    --
    Piotr Giniewski

  • 8. Data: 2003-01-14 15:22:45
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

    > Tak apropos brania kredytów z wybranką:
    > http://www.rmf.fm/wiadomosci/index.html?id=48226

    ciach...

    Nie powiedzialem ze zona :o)))
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-01-14 19:38:45
    Od: "Kacper" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Giniewski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "McMac" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe - mi powiedzieli że 3000 netto musi mieć przynajmniej jeden ze
> [...]
    No to faktycznie ciekawe, bo m9i w Słupsku podali 3300 PLN. Gdzie leży
    racja??

  • 10. Data: 2003-01-14 19:39:01
    Od: "Kacper" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > --
    > Piotr Giniewski

    No to faktycznie ciekawe, bo m9i w Słupsku podali 3300 PLN. Gdzie leży

    pozdrowienia ze Słupska
    Robert
    r...@m...pl