  • 11. Data: 2002-12-05 17:15:13
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy a inne kredyty
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Obey" <S...@p...onet.pl> wrote in message
    news:asntm2$624$1@news.telbank.pl...
    > a czy są sprawdzane malutkie kredyty typu kredyt na np. maszynę do szycia
    > jednoroczny etc?

    tak, jeśli firma w której brałeś zgłosiła do BIK

    dodam, że Cetelem (BNP Paribas) nie zgłasza do BIK

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 12. Data: 2002-12-05 20:03:35
    Od: kulka <k...@N...net>

    "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com> napisał w wiadomości

    > Nie każdy bank i nie zawsze sprawdza. I nie wszystko jest w BIKu.

    A czasem (jak się okazuje dość często) zdarza się, że to co jest - jest
    nieakutalne.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.

  • 13. Data: 2002-12-05 20:06:51
    Od: kulka <k...@N...net>

    "Obey" <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a czy są sprawdzane malutkie kredyty typu kredyt na np. maszynę do
    > szycia jednoroczny etc?

    Tak i lepiej niczego nie zatajać, bo jeżeli bank sprawdzi, że masz
    jakieś obciązenie - ale zataiłes ten fakt - Twoje szanse na otrzymanie
    kredytu mocno maleją.

    Pozdrowienia

  • 14. Data: 2002-12-05 20:36:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

    > słowo "nikłe" dotyczyło wpływu posiadania samochodu na decyzję kredytową
    :))
    > myślę, że dwa identyczne wnioski, jeden z opcją samochód, drugi bez mają
    > równe szanse
    > no chyba, że zdolność kredytowa jest na krawędzi - system informatyczny
    może
    > wówczas potraktować autko jako dodatkowy plus

    Myslisz, ze oplata obowiazkowych skladek OC podnosi zdolnosc kredytowa? ;)

    Maciej

  • 15. Data: 2002-12-05 22:30:09
    Od: "TS" <f...@o...pl>

> [...]
    może
    > wówczas potraktować autko jako dodatkowy plus

    Zupełnie nie o to chodzi.
    Posiadanie samochodu oznacza konieczność ponoszenia kosztów jego utrzymania,
    które należy uwzględnić przy obliczaniu zdolności kredytowej. Zatem autko to
    "minus".
    Z drugiej strony samochodem można zabezpieczyć kredyt i w tym sensie autko
    to "plus".

    Jeśli autorowi chodzi o kredyt w PKO BP, to koszty związane z posiadaniem
    samochodu bank wycenia na 300 zł miesięcznie.

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-12-06 08:09:59
    Od: "rafaq" <r...@p...com>

    > no chyba, że zdolność kredytowa jest na krawędzi - system informatyczny
    może
    > wówczas potraktować autko jako dodatkowy plus

    koszt miesięczny utrzymania samochodu przy normalnym użytkowaniu (w moim
    przypadku) wynosi około 500 pln, czy w rzeczywistości zdolność nie jest
    niższa u osób posiadających samochód ?

  • 17. Data: 2002-12-06 10:44:42
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Obey napisał(a):

    > Mam pytanie
    >
    > czy bank jest w stanie sprawdzic, czy:
    >
    > 1.) mam kredyt w innym banku
    > 2.) mam kredyt odnawialny
    > 3.) posiadam samochod (ma to znaczenie ponoć przy wyliczaniu zdolności
    > kredytowej)
    > etc?
    jak masz miesiac czasu to sam mozesz sprawdzic co bank moze sie
    o tobie dowiedziec
    http://www.bik.pl/biknew/pol/individuals.htm
    --
    roberts