  • Data: 2002-01-09 10:22:58
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze Dante :
    > Chcialbym wziac kredyt mieszkaniowy pokrywajacy 100% inwestycji na nowe
    > mieszkanie w cenie 100-130 tys.
    [...]

    To ja się podłączę pod wątek ze swoim pytaniem. Mianowicie kupuję
    mieszkanie w budującym się właśnie bloku. Cena oscyluje wokół 80kzł. Ze
    swoich oszczędności wpłaciłam i jeszcze wpłacę w sumie 65% wartości
    mieszkania. Dodatkowe dane: mam zamiar kupować mieszkanie sama, pracuję
    półtora roku na pełnym etacie, zarabiam netto w okolicach średniej. Czy mogę
    mieć problemy z uzyskaniem kredytu i gdzie najlepiej po niego startować?
    Aha, i z jakim wyprzedzeniem?

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---