  • Data: 2002-01-09 15:52:33
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Szafranr" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:a1hm8r$po6$1@h1.uw.edu.pl...
    > pewnie z ekonomicznego punktu widzenia najlepiej byłoby poczekać zbierajšc
    > intensywnie pienišzki, ale jakos nie chce mi się ten rok czekać
    >
    > łatwiej oddać te 1.5tys miesięcznie od razu

    Gdzieś chyba jest błąd w przecinku (ja pisałem o wielokrotnie wiekszej
    kwocie spłaty)
    Ja pytałem na jak długo.
    Przy 20% stopie po 20 latach robi się prawie 40 razy tyle co wartość kredytu
    W Polsce nie opłaca się brać wieloletnich kredytów konsumpcyjnych. Są zbyt
    drogie.
    A teoretycznie każdy przeciętny Polak po najwyżej 10 latach zarobi na
    mieszkanie.
    Nawet te w walutach wymienialnych na dłużej niż 2 lata to ogromne ryzyko
    (będzie u nas krach "argentyński" ?)
    Chyba, że ktoś ma "nieudokumentowane" dochody, a kredyt jest "zasłoną dymną"