  • 1. Data: 2002-06-20 10:22:22
    Temat: Kredyt kompensacyjny ?
    Od: "D.K." <a...@w...pl>

    Cze !!!

    Czy ktos slyszal moze o kredycie kompensacyjnym dla osob prywatnych ?
    Podobno dziala to w ten sposob, ze zbiera sie wszytskie zadluzenia w jeden
    kredyt na 3-5 lat. I splaca sie go w euro lub dolarach. Interesuje mnie
    ktore z polskich bankow udzielaja takiego kredytu i ew. na jakich warunkach.

    Ps. Mam nadzieje ze nie pokrecilem nazwy.

    Ps2. Jakis czas temu wspominano o tym w TV.

  • 2. Data: 2002-06-20 13:51:19
    Temat: Re: Kredyt kompensacyjny ?
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    expander

    11% w euro...

    drogo....

  • 3. Data: 2002-06-22 15:17:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 20 Jun 2002 12:22:22 +0200, "D.K." <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >ktore z polskich bankow udzielaja takiego kredytu i ew. na jakich warunkach.

    W walutach to slyszalem tylko o GE Capital, ale procent nieciekawy.
    W zlotych to Multi, pod hipoteke, min. kwota 80kzl.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl